• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

تعیین تکلیف ۴۱ روستای پیرامونی شیراز

  • کد خبر : 61998
  • 31 فروردین 1402 - 19:20
تعیین تکلیف ۴۱ روستای پیرامونی شیراز
فرماندار، خواستار تعیین تکلیف موضوع الحاق یا ملحق نشدن ۴۱ روستای پیرامونی شیراز به این کلانشهر از سوی دستگاه‌های مسئول شد.

لطف‌الله شیبانی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید بنیادمسکن شیراز، بر لزوم بهره گیری بیشتر و بهتر از ظرفیت های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در شهرستان شیراز تاکید کرد.

به گزارش سحاب پرس، شیبانی بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی را راهکاری برای کنترل و پایش حاشیه نشینی در کلانشهر شیراز و کاهش مشکلات روستاها دانست.

او با بیان اینکه هر مدیری که مسئولیت را واگذار می‌کند کوله باری از تجربه مفید دارد که باید برای ارتقاء خدمت رسانی از آنها بهره‌ برد، افزود: این ظرفیت در همه مدیران وجود دارد که خالص و مخلص، دانسته های خود را در اختیار دیگران بگذارند و راه را برای خدمات بیشتر و بهتر مدیران جوان هموار کنند.

فرماندار شیراز یادآور شد: بنیاد مسکن از دستگاه‌هایی است که مدیران مجرب و فنی در خود پرورش داده و بخش مهمی از توسعه استان و شهرستان شیراز مرهون خدمات بی منت مدیران و مجموعه کارکنان این اداره است.

شیبانی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف وضعیت ۴۱ روستای پیرامونی شهر شیراز به لحاظ الحاق به این کلانشهر، گفت: آسیب شناسی، علت یابی و ارائه راهکارهای عملیاتی در راستای تسریع در تعیین تکلیف روستاهای شیراز و نحوه ارائه خدمات به ساکنین آنها، باید به عنوان یک بحث کارشناسی مطرح شده و با مشارکت و همراهی بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های خدمات رسان تبیین شود.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز همچنین بر ضرورت جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی و گسترش بی رویه خارج از محدوده طرح هادی در روستاهای این شهرستان تاکید کرد.

شیبانی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن با مدیریت طرح‌های هادی هر ۴۱ روستا قدم‌های اساسی برای محرومیت زدایی و توسعه این مناطق برداشته و لازم است با شتاب بخشی در بازنگری طرح ها در برخی از مناطق، زمینه را برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم فراهم کند.

در این مراسم با قدردانی از خدمات مسعود صف شکن، مدیر پیشین اداره بنیاد مسکن شهرستان شیراز محسن ابراهیمی به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61998

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.