• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از عملکرد مدیریت شهری در نوروز

  • کد خبر : 61244
  • 21 فروردین 1402 - 12:17
تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از عملکرد مدیریت شهری در نوروز
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری در نوروز گفت: به موازات خدمت‌رسانی در تعطیلات سال نو، در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و به ویژه طرح‌های عفاف و حجاب طرح‌های مثبتی انجام شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از عملکرد مدیریت شهری در نوروز تقدیر کرد.

مهدی طاهری با اشاره به این موضوع که در نوروز کارکنان شهرداری تلاش بسیار در خور تقدیری برای مهمان‌نوازی و مهمان‌داری از زائران حرمین منور و گردشگران نوروزی از خود نشان دادند، اظهار داشت: به موازات خدمت‌رسانی در تعطیلات سال جدید، در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و به ویژه طرح‌های عفاف و حجاب طرح‌های مثبتی انجام شده است.
او با تقدیر از عملکرد شهردار و کارکنان شهرداری شیراز افزود: امید است با رفع ایرادات و نواقص شرایط میهمان‌داری برای ایام و سال‌های آتی را بیش از پیش مطلوبتر کرده و شیراز را به شأن شیراز مهمان‌نواز برسانند.
نماینده مردم در پارلمان شهری با تشکر از ستاد عالی نظارت بر اقدامات شهرداری خطاب به شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: در بین چند دروازه ورودی شیراز، ورودی شهرک سعدیه و جاده خرامه نیاز به اقدامات جدی دارد و تقاضا دارد تا در مجموعه‌ای از اقدامات هماهنگ با اداره کل راه و شهرسازی این ورودی مهم و تاریخی را از این عزلت خارج و آن‌را به شأن خود برسانند و این مهم را به یادگار از خود به جای بگذارید و تقاضا دارم تا کمیسیون حمل و نقل و عمران شورا تحولی را در این خصوص صورت دهند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بخش پایانی سخنان خود گفت: اخیرا اقدامات در خور تقدیری توسط تعدادی از کارکنان شهرداری شیراز در مترو را ملاحظه کردم که با زبانی خوش و با احترام کامل آنچنانکه با خواهران خود سخن می‌گویند، اقدام به تذکر لسانی و نهی از منکر برای رعایت عفاف و حجاب بانوان و امر به معروف و تقدیر از بانوان محجبه کردند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61244

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.