• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس؛

مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) در مسجد نصیرالملک برگزار می‌شود

  • کد خبر : 60837
  • 16 فروردین 1402 - 12:35
مراسم جشن میلاد امام حسن(ع) در مسجد نصیرالملک برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد تاریخی نصیرالملک خبر داد.

حجت الاسلام رحیم صفری شامگاه سه‌شنبه ۱۵ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در روز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۱۵ رمضان در مسجد تاریخی نصیرالملک برگزار می‌شود.

او اظهار کرد: این ویژه برنامه با قرائت قاری بین‌المللی قرآن کریم استاد سید مصطفی حسینی آغاز و با اجرای گروه تواشیح اخلاص و قرائت قاریان برتر استان فارس ادامه پیدا می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس همچنین به سخنرانی آیت‌الله دکتر دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و توزیع کیک دو هزار کیلویی تهیه شده توسط بسیج اصناف در این ویژه برنامه خبر داد.

صفری اضافه کرد: در پایان هم حاضرین به همت محل موقوفه نصیرالملک میهمان سفره با برکت امام حسن مجتبی(ع) خواهند بود.

او؛ هدف از برگزاری این مراسم و همچنین مراسم جزء خوانی که روزانه در این مسجد برگزار می‌شود را اجرای برنامه‌هایی همسو با کارکرد اصلی این مسجد و نیت مرحوم نصیرالملک از ساخت این بنا خواند.

معاون اداره کل اوقاف فارس عنوان کرد: یکی از نیت‌های صاحب این بنا قرائت و تفسیر قرآن کریم، روضه خوانی حضرت ابا عبدالله امام حسین(ع) و اقامه نماز در این مکان مقدس بوده است و ما تلاش کردیم تا اجرای امینانه‌ای را در راستای نیت این واقف خیر اندیش داشته باشیم.

صفری خاطرنشان کرد: امسال این توفیق را داشتیم که همچون سال گذشته در ماه مبارک رمضان هم موضوع نماز جماعت صبح و عصر و هم تفسیر قرآن کریم را در خدمت امام جمعه شهر شیراز باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60837

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.