• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
استاندار فارس مطرح کرد؛

آمادگی فارس برای ارتقاء توان جمعیت هلال احمر

  • کد خبر : 60630
  • 11 فروردین 1402 - 15:00
آمادگی فارس برای ارتقاء توان جمعیت هلال احمر
استاندار فارس با اشاره به ظرفیت جمعیت هلال‌احمر در این استان، برای ارتقاء توان تجهیزاتی این نهاد امدادی حمایتی، قول مساعدت و همراهی داد.

محمد هادی ایمانیه در حاشیه بازدید از مرکزEOS فارس و گفت و گوی مجازی با رئیس جمعیت هلال احمر کشور، گفت: نیروهای هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری، نیروی انتظامی و فرمانداری‌ها در تمامی شهرستان‌ها همگی در کنار هم هستند تا مشکلات مردمی را حل کنند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از هلال احمر فارس، ایمانیه در این دیدار قول مساعد داد تا در سال جدید ۳۰۰ بی‌سیم دیجیتال جمعیت هلال احمر استان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از طریق اعتبار استانی و کشوری تجهیز شود.

او همچنین به تاخیر در اجرای پروژه ساختمان زند جنب دانشگاه علوم پزشکی اشاره و ابراز امیدواری کرد که با مدیریت جهادی دکتر پیرحسین کولیوند این ساختمان نیز با کمک استانداری فارس و پروژه مولدسازی تا هفته دولت سال آینده به اتمام برسد.

ایمانیه با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان فارس به اندازه سه لشکر و یک سپاه هستند و دارای ۳۷ هزار نفر داوطلب است، اعلام آمادگی کرد که استان فارس با وزارت آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه‌های استان تفاهم‌نامه‌ای در راستای ارتقای آموزش و کمک به مردم منعقد کنند.

او ضمن قدردانی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، معاونین و پرسنل داوطلب، بیان کرد: استان فارس در پویش نذر آب با همکاری و هم‌افزایی مجمع خیرین آب‌رسان تا کنون توانسته اقدامات خوبی در شهرستان‌های فارس و مناطق محروم و درگیر خشکسالی در استان هرمزگان انجام دهد.

استاندار فارس همچنین پیشنهاد داد تا با هم‌افزایی بنیاد شهید و امور ایثارگران، علوم پزشکی و سازمان هلال احمر تفاهم‌نامه ۳ جانبه در راستای خدمت‌رسانی به جانبازان و معلولان منعقد شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس نیز از آبرسانی به روستای قادرآباد با جمعیت ۲۵۰ خانواری و استان هرمزگان با همت و همکاری مجمع خیرین آب‌رسان این استان اشاره کرد.

حسین درویشی گفت: برنامه ملی نذر آب برای پنجمین سال متوالی است که ذیل برنامه جهانی تغییرات اقلیمی و با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از تنش بی آبی و کم آبی در استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور، توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در این دیدار برای همکاری در تجهیز ۳۰۰ بی‌سیم دیجیتال و تکمیل ساختمان زند این جمعیت در شیراز، اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60630

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.