• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

حضور فعالانه پاکبانان برای پاکیزگی شهر راز

  • کد خبر : 60247
  • 06 فروردین 1402 - 11:02
حضور فعالانه پاکبانان برای پاکیزگی شهر راز
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز حضور فعالانه پاکبانان را از اقدامات ویژه این سازمان در نوروز بیان کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، حضور فعالانه پاکبانان را از اقدامات ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری در نوروز بیان کرد.

 یه گفته او؛ هموطنان و همشهریان، شیراز را به‌عنوان یکی از پاکیزه‌ترین شهرها می‌شناسند و ما در همین راستا برنامه‌ریزی‌های خود را برای استقبال از بهار از حدود دو ماه قبل آغاز کردیم و در مرحله اول از ابتدای اسفندماه سال قبل در طرح محله تکانی و با پاکسازی محله به محله، ۲۷۰ محله در مناطق یازده‌گانه و معابر، المان‌ها، سرپناه‌های اتوبوس و … بصورت ویژه پاکسازی و شستشو شدند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز افزود: در این طرح در چندین نوبت حدفاصل ۱۰ کیلومتری ورودی و خروجی‌های شیراز و همچنین رودخانه‌ها نیز پاکسازی شد.

خوشبخت در ادامه از طرح‌های ویژه نوروز گفت و اظهار کرد: پاکبانان با تجهیزات کامل و با لباس‌های نو، در سه نوبت کاری و به‌صورت ۲۴ ساعته و در مجموع با ۱۱۰۰ نفر در محل‌های اسکان مسافرین، معابر و اماکن سیاحتی و زیارتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

او اضافه کرد: در همین راستا بیش از ۳۵۰ مخزن ۶۶۰ لیتری، ۲۰۰ مخزن ۲۴۰ لیتری و حدود ۴۵۰ مخزن پسماند ویژه معبر در اماکن و معابر سیاحتی و زیارتی و محل های اسکان نصب شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در پایان با آرزوی موفقیت و سلامت برای همه هموطنان و همشهریان در سال جدید، از آنان خواست تا در حفظ نظافت و پاکیزگی شهر مشارکت فعال داشته و خدمتگزاران خود را در سازمان مدیریت پسماند یاری کنند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60247

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.