• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

داشتن یک راه ایمن دغدغه عشایر فارس

  • کد خبر : 6000
  • 15 مرداد 1399 - 10:09
داشتن یک راه ایمن دغدغه عشایر فارس
معاون هماهنگی امور اقصادی استانداری فارس بیان داشت: یکی از دغدغه های اصلی جامعه عشایری داشتن یک راه ایمن است وباید تمام دستگاه های اجرایی در عرصه عمل بیایند، ایلراه ها را به سرانجام برسانیم، تا حقی از عشایر ضایع نشود.

ظفر افشون در اولین جلسه شورای عشایری در سال ۹۹ با اشاره به اینکه عشایر ذخایر انقلاب هستند و این را بارها در عمل هم نشان داده و با وابستگی و عمق نگاهشان به انقلاب در بزنگاه های مختلف به داد نظام و مسئولین رسیده اند افزود: همه مسئولان ارشد فارس به نوعی به عشایر بدهکارند و هر کس در این شرایط باید دین خود را ادا کنند، این حداقل ترین کاری است که می توانیم برای آنها انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی در جهت خدمات رسانی بهتر به جامعه عشایری بر بهره مندی عشایر از فضاهای ورزشی مناسب در سایت های اسکان هدایتی و سایت های خودجوش تاکید کرد، سایت های اسکان بالای ده هزار هکتار فضای ورزشی داشته تا جوانان غیور عشایر از تمام امکانات ورزشی استفاده کنند.

افشون اظهار داشت: هر عشایر در طول سال پروتیئن ۱۶ نفر شهروند را تامین می کند و این نشان از عمق زحمتی است که در طول سال این قشر از جامعه متحمل می شوند، لذا مصوبات این جلسه را با احساس مسئولیت مضاعف پیگیری تا عشایر به آرامش نسبی برسند .

مدیر کل امور عشایر فارس نیز در این جلسه ضمن تشکراز همراهی و همدلی مدیران دستگاه های اجرایی گفت: جلسات شورای عشایر یکی از ظرفیت های قانونی جهت پیگیری مسائل و مشکلات جامعه عشایری است که می تواند به ارائه خدمات بهتر و به ارتقای وضعیت معیشت به جامعه عشایری کمک کند. بهرامی با ارائه گزارشی از مصوبات جلسه قبل و پیگیری های صورت گرفته با اشاره به تعیین تکلیف  مسیر ایلراه غرب شیراز که در طول سال مشکلات زیادی برای عشایر ایجاد  شده افزود: تعریض و اصلاح کمربندی در عرض ۳ متر به طول ۲۵۰۰ متر در حاشیه جاده کمربندی ، علامت گذاری و نصب تابلوهای راهنمایی، اصلاح و تسطیح ورودی دهانه پل جاده کمربندی و اجرای دیواره فنس کشی جهت پیشگیری از ورود دام به فضای سبز بین دوخط جاده کمربندی از جمله مواردی می باشد که با اجرا شدن آن به مشکلات عشایر در این حوزه کمک شایانی می کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6000

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.