• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس؛

مصالحه ۷۲ درصدی پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های فارس

  • کد خبر : 59974
  • 01 فروردین 1402 - 13:33
مصالحه ۷۲ درصدی پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های فارس
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: سال گذشته حدود ۷۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های فارس به مصالحه ختم شد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: سال گذشته حدود ۶۶ هزار و ۶۳۴ نفر برای دریافت خدمات مشاوره ای به مرکز مشاوره و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان فارس مراجعه و به صورت تخصصی از خدمات مشاوره فردی بهره‌مند شدند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پلیس فارس، محمدی گفت: مرکز مشاوره پلیس فارس در سال‌های اخیر توانسته است با تعامل سازنده با سازمان‌ها به خوبی در حوزه روان شناسی و مشاوره، رشد و توسعه اثرگذاری داشته باشد، به گونه ای که امروزه این مرکز نزد مراکز علمی و دانشگاه‌ها شناخته شده است.

محمدی ادامه داد: مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس در طول هفته به صورت صبح و عصر آماده ارائه خدمات مشاوره به شهروندان در زمینه های روانشناسی، خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی، تربیتی، ازدواج و … می باشد و شهروندان می توانند به مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس واقع در میدان حر، روبروی کلانتری ۱۱ زند مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۷۰۰۶ تماس و نسبت به اخذ نوبت مشاوره فردی اقدام کنند..

این مقام انتظامی گفت: در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند، سامانه پاسخگوی تلفنی صدای مشاور، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان عزیز می‌باشد و مردم می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره فردی توسط کارشناسان مرکز مشاوره پلیس فارس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59974

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.