• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1
شهردار شیراز:

ستاد مرکزی سفر شیراز به‌دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز و ورود زودهنگام مسافران زودتر راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 59832
  • 01 فروردین 1402 - 10:57
ستاد مرکزی سفر شیراز به‌دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز و ورود زودهنگام مسافران زودتر راه‌اندازی شد
شهردار کلانشهر شیراز در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی خدمات سفر شهرداری گفت: امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز و ورود زودهنگام مسافران به شیراز ستاد مرکزی سفر زودتر راه‌اندازی شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، شهردار کلانشهر شیراز در آیین افتتاحیه ستاد مرکزی خدمات سفر شهرداری با بیان اینکه راه‌اندازی ستاد سفر برای مدیریت هرچه بهتر خدمات به مسافرین با مشارکت دستگاه‌های مسئول است، گفت: امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز و ورود زودهنگام مسافران به شیراز ستاد مرکزی سفر زودتر راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های خدمات رسان در این ستاد عضو هستند، عنوان کرد: از تمام ورودی‌ها، مراکز تاریخی و کمپ‌ها بازدید کردیم، سه هزار نفر از کارکنان شهرداری به صورت شبانه روزی همراه با ۴۰۰ نفر از نیروهای بسیج در این تعطیلات به مردم و مسافران خدمات رسانی خواهند کرد.

اسدی با اشاره به آماده سازی شهر برای ورود مسافران متذکر شد: تمام شهر در حال خدمات رسانی هستند، به طور مثال حجم زباله‌ها در روزهای پایانی سال به دلیل خانه تکانی افزایش یافته است و شهرداری خدمات رسانی خود را بیشتر کرده است.

شهردار شیراز با اشاره به ترافیک در اطراف اماکن تاریخی گفت: با همکاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی پارکینگ‌های موقت ایجاد شده است.

اسدی افزود: برنامه سال تحویل را در اماکن مذهبی و تاریخی مانند حرم شاهچراغ(ع) و در جوار قبور مطهر شهدا داریم.

وی با بیان اینکه شهرداری از سفرهای نوروزی درآمدی ندارد، متذکر شد: شهرداری در این ایام بیشتر هزینه می‌کند و به دنبال منافع مالی و اقتصادی در این ایام نیست.

شهردار شیراز با اشاره به نزدیکی به ماه مبارک رمضان، اعلام کرد: با برگزاری سفره های افطاری و ایجاد موکب‌ها از مردم پذیرایی می شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59832

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.