• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز:

توسعه حمل‌ونقل ریلی در محور شریانی شمال غربی شیراز در دستور کار مدیریت شهری است

  • کد خبر : 59247
  • 17 اسفند 1401 - 13:29
توسعه حمل‌ونقل ریلی در محور شریانی شمال غربی شیراز در دستور کار مدیریت شهری است
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به سرریز جمعیت در محور شمال غرب و مطالبه مردمی، توسعه خط یک در دستور کار قرارگرفته تا در کنار تنها محور شریانی میرزای شیرازی توسط حمل‌ونقل عمومی مترو را شاهد باشیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز در ایستگاه ششم با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه بااعتبار ۵۷۲۸ میلیارد تومان شامل کلنگ زنی سه ایستگاه  خط ۳ مترو و پروژه‌های منطقه ۷ شهرداری ازجمله بوستان مجموعه تاریخی گردشگری قصر ابونصر هم‌زمان با میلاد حضرت مهدی موعد(عج) در نیمه شعبان همراه بود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به اوج گرفتن توسعه شهرها و کلان‌شهرها به دلایل مختلف گفت: مسئولان با توجه به این توسعه باید زیرساخت‌ها را تأمین کنند تا شاهد رفع نیازها و برطرف شدن مشکلات پیش رو باشیم.

علی‌اکبر سلطانی با اشاره به توسعه خط یک مترو شیراز در محور شمالی غربی تصریح کرد: با توجه به سرریز جمعیت در محور شمال غرب و مطالبه مردمی، توسعه خط یک در دستور کار قرارگرفته تا در کنار تنها محور شریانی میرزای شیرازی توسط حمل‌ونقل عمومی مترو را شاهد باشیم.

سلطانی گریزی هم به خط ۲ مترو و حمل‌ونقل مسافر از جنوب کلان‌شهر شیراز به شمال زد و تصریح کرد: اتصال به خط یک منجر به شروع خدمات‌رسانی شمال به جنوب و شرق و غرب را با سفر ایمن برای شهروندان فراهم کرده است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59247

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.