• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛

دستگیری عوامل ناامنی‌های اخیر در فارس

  • کد خبر : 59217
  • 17 اسفند 1401 - 0:04
دستگیری عوامل ناامنی‌های اخیر در فارس
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از دستگیری یک تیم ۴ نفره دخیل در ناامنی‌های اخیر این استان، توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه خبر داد.

اسماعیل محبی‌پور سه‌شنبه ۱۶ اسفند به خبرنگاران گفت: از ابتدای بروز تهدیدات اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با هدف تعطیلی مراکز آموزش و ایجاد رعب و وحشت و دلهره برای مردم شریف بود دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان با همکاری دستگاه قضا ،  آموزش و پرورش و سایر دستگاه های آموزشی کار رصد و بررسی مسائل را  دنبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: براساس اقدامات اجرا شده و پس از تلاش‌های شبانه روزی، کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه در آستانه ولادت منجی عالم بشریت، سربازان گمنام امام زمان موفق شدند تیم ۴ نفره که اقدام به ناامنی و اخلال در فضاهای ٱموزشی و انعکاس آن به شبکه های معاند کرده بودند دستگیر کنند.

محبی پور توضیح داد: متهمان سابقه دار هستند و در خصوص اقدامات نا امن کننده محیط برای مردم شریف از راه ها و تکنیک ها و همچنین اقلامی با هدف ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کردند که به حمدالله توسط مامورین اطلاعات سپاه استان کشف و دستگیر شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اضافه کرد: محور این ماموریت مجموعه سپاه پاسداران فارس بوده و تحقیقات توسط تیم های مشترک اطلاعاتی و امنیتی در حال انجام است و به مردم این اطمینان را می دهیم که دستگاه امنیتی اطلاعاتی چشمان بیدار نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند و با حداکثر توان توطئه‌ ها را علیه نظام و مردم رصد می کند.

این مقام مسئول در خصوص علت تاخیر در این فقره کشف توضیح داد: توطئه‌ های دشمن پیچیده است و متاسفانه از عناصر فریب خورده که غالبان پوشش مردم عادی هستند سو استفاده می شود.

محبی پور ضمن تاکید بر لزوم اطمینان مردم از اراده و توان و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: همه عناصر اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در کنار مردم و در مسیر دفاع از کشور با حداکثر ظرفیت ها جهت امنیت کشور  تلاش شبانه روزی خواهند کرد.

او گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه در این موضوع که با تهدید امنیت روانی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ارتباط دارد، هیچ گونه عفو و بخشودگی وجود نخواهد داشت و با تمامی عوامل برهم زننده امنیت مردم عزیز با قاطعیت برخورد خواهد شد.

محبی‌پور خاطرنشان کرد که برخی موارد که جنبه غیرمعاندانه داشته هم به دست آمده و افراد مرتبط ارشاد شده‌اند. البته نکته مهم اینست که با حفظ آرامش و دوری از هرگونه اضطراب و استرس این موضوع به خوبی مدیریت شده و با هوشمندی مردم از آن عبور خواهیم کرد.

معاون سیاسی استانداری فارس گفت: کمتر از ۵ درصد مجموع دانش آموزان و کادر آموزشی که سلامت جسمی و روانی آنان در معرض تهدید قرار گرفت، به دلیل وجود بیماری‌های زمینه‌ای، مانند آسم، نیاز به مراقبت و بستری موقت پیدا کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59217

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.