• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس

  • کد خبر : 59145
  • 16 اسفند 1401 - 15:30
بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس
همزمان با آئین سراسری افتتاح پروژه‌های ورزشی سردار شهید سلیمانی، بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس سه‌شنبه ۱۶ اسفند و در آئین سراسری بهره‌برداری از ۵۵۰ پروژه ورزشی طرح سردار شهید سلیمانی در سطح کشور، گفت: در قالب این طرح، ۲۶ پروژه ورزشی این اداره کل در نقاط مختلف استان، افتتاح شد.

محمدخلیل عسکری در این آئین که با ارتباط برخط با وزیر آموزش و پرورش همراه بود، ضمن یادآوری اینکه این مرحله دوم از طرح سراسری شهید سلیمانی است، گفت: در این مرحله، ۲۴ زمین چمن مصنوعی و ۲ سالن ورزشی مربوط به آموزش و پرورش فارس در نقاط مختلف استان، افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی بیست و ششگانه ورزشی در فارس، سرانه ورزشی استان با یک صدم درصد افزایش به ۲۸ صدم درصد می‌رسد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در فارس ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که ۸ میلیارد تومان آن را خیرین مدرسه‌ساز استان تامین و پرداخت کرده‌اند.

عسکری افزود: در ادبیات معلمی، ما مدرسه را خانه اول و خانواده را خانه دوم می دانیم لذا از هیچ تلاشی برای پویایی و نشاط دانش آموزان فرو گذار نمی‌کنیم.

وی با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی مدارس، اضافه کرد: سلامتی دانش آموزان اولین اولویت آموزش و پرورش است و دانش آموزان را فرزندان خود می دانیم که باید امنیت وسلامت آنها را تامین کنیم و دراین راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از همه مدیران مدارس استان خواست تا قبل از عید با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در این ایام، نسبت به برگزاری اردوهای دانش آموزی که ایجاد کننده شور ونشاط باشد، اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59145

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.