• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

ترخیص ۹۸ درصد دانش آموزان از بیمارستانهای فارس

  • کد خبر : 59120
  • 16 اسفند 1401 - 2:41
ترخیص ۹۸ درصد دانش آموزان از بیمارستانهای فارس
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آماده باش تمامی مراکز درمانی استان برای پذیرش و خدمت رسانی به موارد مسمومیت های دانش آموزان از روز گذشته تا کنون، از ترخیص ۹۸ درصد از دانش‌آموزان دچار مسمومیت تا کنون خبر داد.

دکتر مهرداد شریفی شامگاه دوشنبه ۱۵ اسفند گفت: از روز گذشته با اعلام گزارش های مبنی بر بروز مسمومیت دانش آموزان در تعدادی از مدارس، ابتدا ناوگان اورژانس فارس به حالت فعال درآمده و به سرعت نسبت به انتقال بیماران به مراکز درمانی اقدام شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از علوم پزشکی شیراز، شریفی ادامه داد: بر همین اساس فرآیندهای خدمت رسانی به مصدومان این حادثه در استان آغاز شده و به صورت مستمر، از سوی مسوولان ارشد دانشگاه مورد پایش قرار گرفت.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: موارد محدود بستری ناشی از این حادثه در حال حاضر، مربوط به مصدومانی است که دارای بیماری زمینه ای بوده و لازم است مراقبت های بیشتری دریافت کنند.

شریفی در بخش دیگری از صحبت های خود به انتشار شایعه مرگ یکی از دانش آموزان دچار مسمومیت در شهرستان اقلید اشاره کرده و با تکذیب این خبر گفت: خوشبختانه تا کنون ۹۸ درصد دانش آموزان به آغوش خانواده بازگشته و هیچ دانش آموزی نیز نیاز به بستری در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان نداشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بخشی از شایعات مطرح شده را ناشی از به وجود آمدن فضای نگرانی در سطح جامعه دانست و مردم استان خواست تا اخبار مربوط به حوزه سلامت را تنها از منابع معتبر دریافت کنند.

شریفی ابراز امیدواری کرد تا باقی مانده بیماران بستری نیز به زودی، با سلامت کامل ترخیص شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59120

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.