• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1
فرمانده انتظامی شیراز؛

توقیف پارچه‌های قاچاق ۶ میلیارد ریالی در شیراز

  • کد خبر : 58582
  • 08 اسفند 1401 - 19:02
توقیف پارچه‌های قاچاق ۶ میلیارد ریالی در شیراز
فرمانده انتظامی شیراز، از کشف ۹۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۶میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی دوشنبه ۸ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۴ مدرس پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر تخلیه کالای قاچاق توسط راننده یک خودرو پژو ۴۰۵ در یک مغازه، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از خودرو  مذکور، ۹۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتقام‌جویی خواهر شوهر از عروس در فضای مجازی

فرمانده انتظامی مرودشت نیز گفت: فردی که در فضای مجازی اقدام به نشر اکاذیب، توهین، تهمت و تهدید علیه زن برادر خود کرده بود توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر بیان کرد: طی شکایت یکی از شهروندان با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه وی در شبکه اجتماعی، پیگیری موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت متهمه در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی به پلیس فتا احضار شد.

زینلی ادامه داد: پس از حضور متهمه در پلیس فتا، طی تحقیقات مقدماتی، در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه بود که در ادامه با روبرو شدن با اسناد و مدارک، به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار ندامت کرد.

او با اشاره به اینکه متهم خانمی ۵۵ ساله بود و انگیزه خود را انتقام جویی از زن برادر خود اعلام کرد، بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت هشدار داد: یکی از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد هتک حیثیت و انتشار تصاویر شخصی و خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی می‌باشد که معمولا با سهل انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد، همچنین شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58582

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.