• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
به همت موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)؛

جشنواره “جبرئیل امین” در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد

  • کد خبر : 58244
  • 04 اسفند 1401 - 16:42
جشنواره “جبرئیل امین” در حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد
با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار فارس، بیستمین جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم تحت عنوان جبرئیل امین در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

مسئول موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) پنج‌شنبه ۴ اسفند در این مراسم بیان کرد: در این مراسم از ۱۷۲ حافظ قرآن تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی ضمن خداقوت به مدیران شعب شبانه و روزانه موسسه بیت الاحزان که نسبت به تربیت حافظان قرآن در اوج سختی و مشکلات همت کردند، گفت: حل مشکل جامعه امروز ما در گرو توجه به قرآن است.

او با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تمام منویات خود در بحث فعالیت‌های قرانی بر پرورش حافظان قرآن تاکید دارند، تاکید کرد: تربیت حافظان قرآن به عنوان یکی از شاخص‌ترین فعالیت‌های قرآنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی حفظ قران تاثیر زیادی بر شخصیت افراد در جامعه دارد، گفت: خدا را شاکریم که طرح‌های زیبای قرآنی توسط موسسه بیت‌الاحزان اجرا شده که طرح ملی رحله از جمله آنهاست.

شاهسونی به راه‌اندازی مراکز حفظ همراه با تحصیل با همکاری آموزش و پرورش اشاره و بیان کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری این مجموعه این مراکز را توسعه خواهیم داد.

او از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌ با دانشگاه فرهنگیان و اداره قرآن، عترت و وزارت آموزش و پرورش برای مراکز شبانه‌روزی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در نقاط مختلف خبر داد.

شاهسونی با بیان اینکه دستور مقام معظم رهبری پیرامون تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور روی زمین مانده، تصریح کرد: در مؤسسه بیت‌الاحزانی تلاش خواهیم کرد تا این دستور رهبری محقق شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58244

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.