• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
مدیر کل سیاسی استانداری فارس؛

خط‌کشی‌ بین مردم ایران مورد قبول نیست

  • کد خبر : 57950
  • 30 بهمن 1401 - 18:24
خط‌کشی‌ بین مردم ایران مورد قبول نیست
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تاکید براینکه هیچ خط‌کشی‌ای بین آحاد مردم در جامعه مورد قبول نیست، خاطرنشان کرد که همه افراد با هر ظاهر، پوشش و ... عضوی از خانواده ایران هستند.

جواد قناعتی در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بیضاء ضمن درود به روان پاک شهدا، گفت: همه ما حتی نفس کشیدن خود را مدیون شهدایی که جانشان یعنی بهترین سرمایه‌ای که خداوند به انسان عطا فرموده است را برای امنیت، آسایش، عزت و سربلندی همه مردم ایران ایثار کردند، هستیم.

به گزارش سحاب پرس، قناعتی، مسئولان را امانت‌داران انقلابی دانست که هزینه آن را خانواده شهدا و ایثارگران پرداخت کرده‌اند و بر لزوم پاسداشت این امانت و آرمان‌های شهدا تاکید کرد.

او با اشاره به حوادث اخیر، گفت: ما در بی سابقه‌ترین جنگ ترکیبی و جنگ شناختی قرار گرفته‌ایم، جنگی که مخاطب اصلی دشمنان در آن، جوانان، نوجوانان و بانوان عزیز سرزمینمان بودند.

این مقام مسئول گفت: در این چند ماه گاهی بعضی از دل‌ها لرزید چرا که به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن مهندسی قوی داشت، اما دشمنان با وجود استفاده از تمام ظرفیت و توان خود، در محاسبات اشتباه کردند و تعداد زیادی از عوامل خود را سوزاندند.

قناعتی خاطرنشان کرد: دشمن به‌زعم خود می‌پنداشت که پیروز شده و این نظام قدرتمند دچار براندازی شده است، اما این فقط یک توهم در فضای مجازی بود.

مدیر کل سیاسی استانداری فارس بیان کرد: اگر ما دختری که کشف حجاب کرده و جوانی که تیپ و ظاهری متفاوت دارد را از خود برانیم و خانواده خود ندانیم اشتباه بزرگی کرده‌‍‌ایم؛ نباید به چشم دشمن به آنها نگاه کنیم چرا که در غیر اینصورت راه را اشتباه رفته‌ایم.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواه همه چیز بود، اما مسئولان نباید این حضور را پای خودشان بنویسند، مردم برای نظام، انقلاب و رهبری و شهدا آمدند؛ با وجود اینکه مردم به رفتار، گفتار، کردار و عملکرد برخی مسئولین انتقاد دارند، اما پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

قناعتی اضافه کرد: وظیفه خطیر تک تک مسئولان پاسخگویی به مردم و خدمتگزاری صادقانه و شبانه‌روزی است و با کسانی که از این رسالت سرباز میزنند باید برخورد جدی شود.

او گفت: اگر کسی در سمت و مسئولیتی قرار گیرد و خدمتگزار مردم نباشد، این پست و مقام برای او حرام و فاقد جایگاه و ارزش است؛ ما همگی خدمتگزار مردم و پاسدار این انقلابیم و هیچگونه خط کشی و تقسیم‌بندی بین آحاد مردم در جامعه مورد قبول نیست.

قناعتی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های فرماندار سابق شهرستان بیضاء، حدادنیا، فرماندار جدید این شهرستان را فردی خوش‌فکر، پرتلاش و انقلابی دانست و گفت: فرماندار در عین اقتدار و استقلال به عنوان نماینده دولت، لازم است با برنامه ریزی برای سال پیش‌رو و استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و هم‌فکری و تعامل با نخبگان و سایر مسئولین شهرستان و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف و خلاها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و دولت تلاش کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57950

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.