• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس؛

رفع شکاف‌های اجتماعی هنرمندانه دنبال شود

  • کد خبر : 57666
  • 26 بهمن 1401 - 18:06
رفع شکاف‌های اجتماعی هنرمندانه دنبال شود
دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس تاکید کرد: باید هنرمندانه نسبت به رفع شکاف‌های اجتماعی در جامعه اقدام کرد.

حسین اسلامی چهارشنبه ٢۶ بهمن در جمع خبرنگاران بیان کرد: وقتی یک شکاف عمیق اجتماعی در جامعه ایجاد می‌شود، در واقع سوژه‌ای به دست دشمن داده‌ایم که گاهی طبیعی و گاهی هم غیرطبیعی است و ممکن است سهل انگاری مسئولان موجب آن شده باشد یا افراد نخبه و تاثیرگذار.

او با بیان اینکه اکنون در جامعه دچار یک مشکل اساسی هستیم و دشمن بر مباحثی همچون؛ جنسیت، زن، زندگی، آزادی، خانواده و …تمرکز کرده است، افزود: بیش از مسئله پوشش، حجاب موجب امنیت روحی و روانی جامعه می‌شود.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس تاکید کرد: باید آسیب شناسی کرد که چرا امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌گوییم زنان با پوشش مناسب از خانه خارج نمی‌شوند؟

اسلامی ادامه داد: امروز جامعه متاثر از اتفاقاتی شده که با فرهنگ و نگاه دینی جامعه ما فاصله پیدا کرده است و چرایی این مهم به کاری علمی، پژوهشی و کارشناسی نیاز دارد.

او با تاکید بر اینکه باید هنرمندانه نسبت به رفع شکاف‌های اجتماعی در جامعه اقدام کرد، گفت: وقتی قانونی برای مسائل اجتماعی تدوین می‌شود یک نسخه مشترک برای همه کشور خواهد بود در حالی که جامعه دارای اقوام مختلف است و نیاز است نسخه واحدی برای هر منطقه‌ای وضع شود.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس همچنین با بیان اینکه مردم ما با هر سلایقی قوانین موجود در جامعه را پذیرفته‌اند و نسبت به قانون هم احترام گذار هستند، افرود: اگر جایی احساس می‌شود که شاید مردم نسبت به قانون کم رنگ شده‌اند، باید دلیل آن را جست و جو کرد.

اسلامی با بیان اینکه هیجانات جوان و نوجوان در جامعه باید مدیریت و به سمت مثبت برای حضور میدانی آنها در سطح جامعه هدایت شوند، گفت: چون در این باره خوب عمل نکرده‌ایم شاهد یکسری ناهنجاری‌هایی جدی هستیم که جای کار دارد و باید جبران شود.

او تصریح کرد: ابتدا باید نگاهی رنگین کمانی به جامعه داشته باشیم و همه را فرزندان و مردم این مملکت با هر گرایش و پوششی بدانیم و سپس به میزان تاثیرگذاری خودمان بر این قشر توجه کنیم.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس همچنین با بیان اینکه برخورد قهری مطالبه امروز مردم با برخی آسیبها در سطح جامعه است، گفت: تامین امنیت روحی و روانی جامعه مطالبه همه جامعه است..

اسلامی با تاکید بر اینکه باید تعریف صحیحی از جامعه سالم توسط حاکمیت ارائه شود، گفت: حاکمیت باید به این مهم توجه کند که اعتماد مردم را کسب کند، چرا که مردم هرکجا لازم بوده مردانگی خود را اثبات کرده‌اند و اکنون نیاز توجه بیشتر حاکمیت به مردم هستیم.

او با بیان اینکه نتوانسته‌ایم با نسل جوان به خوبی برخورد کنیم و باید این واقعیت را بپذیریم، تصریح کرد: اگر خانواده متزلزل شود، جامعه متزلزل خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57666

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.