• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز ؛

تداوم توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در منطقه شرق شیراز

  • کد خبر : 5743
  • 12 مرداد 1399 - 19:08
تداوم توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در منطقه شرق شیراز
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از تداوم توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در منطقه شرق این كلان‌شهر خبر داد و گفت: در این راستا در روز عید قربان ۹۵ رأس گوسفند، ۱۵۰ عدد مرغ و ۳۰۰ بسته معیشتی را میان نیازمندن توزیع كردیم.

مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به وضعیت پیش آمده در خصوص فراگیری بیماری کرونا، گفت: ویروس شایع شده در کشور ما هم باعث بیکاری و ضربه به معیشت مردم شده است که با شرایط به وجود آمده باید به یاری خانواده­‌های آسیب دیده از این بیماری شتافت و حتی‌الامکان از آلام و رنج آن‌ها کاست.

وی با تأکید بر ادامه و استمرار فعالیت­‌های بهداشتی بسیجیان شرق شیراز ، گفت: از جمله اولویت‌­های برنامه­‌های سپاه احمدبن موسی(ع) این است که با کمک و همراهی خیران، گامی در رفع مشکلات معیشتی خانواده‌­های آسیب دیده برداریم.

خسروانی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک جهت رفع نیاز شهروندان، بیان کرد: حدود ۳۰۰ نفر از اعضای خانواده‌­های آسیب دیده در این کارگاه‌­ها مشغول به کار شده‌­اند تا بتوانند در تأمین معیشت خانواده خود سهمی داشته باشند.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز بیان کرد: در راستای کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند در شرق شیراز با کمک خیرین توانستیم ۹۵ راس گوسفند، ۱۵۰عدد مرغ قربانی شده و ۳۰۰ بسته معیشتی را بین خانواده‌­های نیازمند در شرق شیراز توزیع کنیم.

خسروانی در پایان از تأمین هزینه و آزاد سازی یک نفر از زندانیان مهریه خبر داد و گفت: همچنین در این طرح  توزیع ۱۰۰ مورد اسباب بازی، ۲۶۰ سری البسه، ۱۸ سری جهیزیه به نیازمندان صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5743

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.