• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

برگزاری آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت در شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی

  • کد خبر : 5698
  • 11 مرداد 1399 - 20:00
برگزاری آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت در شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت در شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محسن رازقی» با اعلام این خبر گفت: آزمون دکترای تخصصی سال ۹۹ در پنج نوبت صبح و عصر از دهم مرداد آغاز شده و تا دوازدهم مرداد ادامه دارد.

او افزود: با توجه به شرایط بحرانی کروناویروس و برای رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، داوطلبان در هر نوبت برگزاری آزمون به گروه های کوچکتری تقسیم شدند و در هشت تا ۱۰ رشته در آزمون شرکت کردند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کروناویروس و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، تجمع و تراکم داوطلبان در حوزه برگزاری کمتر شده و در هر نوبت برگزاری، استانداردهای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و مناسب بودن تهویه هوا رعایت می شود.

دکتر رازقی بیان کرد: برای افزایش سلامت داوطلبان در آزمون، قبل از ورود به حوزه برگزاری، تب سنجی انجام شده و داوطلبان در هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون علاوه بر تکمیل اظهارنامه سلامت، غربالگری شدند و در صورت مثبت بودن، در حوزه های قرنطینه قرار گرفته و در آزمون شرکت می کنند.

او اظهار کرد: در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یک هزار و ۳۰۰ داوطلب از رشته های مختلف پزشکی از شهرستان های استان فارس و استان های همجوار شرکت کرده اند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ظرفیت مرکز جامع آزمون های دانشگاه علوم پزشکی شیراز را ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در شرایط بحرانی کروناویروس، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله فیزیکی، تنها از ۵۰درصد ظرفیت آن استفاده می شود.

دکتر رازقی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس فراهم سازی مقدمات برگزاری مطلوب این آزمون تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5698

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.