• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
فرماندار ممسنی :

همدلی و همراهی تربیون ها در شهرستان باعث بهبود روند خدمات رسانی به مردم شده است

  • کد خبر : 5629
  • 04 مرداد 1399 - 15:47
همدلی و همراهی تربیون ها در شهرستان باعث بهبود روند خدمات رسانی به مردم شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :همدلی و همراهی افراد تریبون دار در شهرستان باعث بهبودی روند پیگیری مسایل و مشکلات مردمی شده است .وی که در شورای اداری شهرستان با محوریت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صحبت می کرد افزود :نقش نماز و امام جمعه در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :همدلی و همراهی افراد تریبون دار در شهرستان باعث بهبودی روند پیگیری مسایل و مشکلات مردمی شده است .
وی که در شورای اداری شهرستان با محوریت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صحبت می کرد افزود :نقش نماز و امام جمعه در هرشهرستان موجب بصیرت افزایی و ایجاد وحدت و یکپارچکی در اجرای سیاست های کلی نظام می گردد .
فرماندار ممسنی اضافه نمود :این روزها که مسایل و مشکلات ناشی از تحریم ها و دیگر عوامل موجب ایجاد مشکلات به مردم عزیز شده بهترین صداها در تربیون ها صدای وحدت ،یکپارچگی و همدلی با مردم است .
ایوبی با تجلیل از نقش امام جمعه شهرستان در ایجاد وحدت و همدلی موجود بین مردم و مسولان اظهار داشت :برگزاری نماز جمعه و تداوم آن یعنی تداوم انقلاب ،تداوم نهضت خدمت رسانی به مستضعفان و در نهایت تداوم ولایت مداری است که می بایست مورد توجه مردم و مسولان قرار گیرد .
رییس شورای اداری شهرستان ممسنی با تشریح کارکردهای نماز جمعه در سطح جامعه بیان داشت :کارکرد فرهنگی که در ان ترویج مفاهیم دینی ،اخلاقی،تقویت باورهای عمومی مورد نظر است موجب تداوم فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه می شود .
وی ادامه داد :از نظر سیاسی نیز ترسیم سیاست های کلی نظام ،تشویق مردم به مشارکت های سیاسی ،نظارت بر عملکرد مسوولان نیز از وجوه بارز کارگرد نماز جمعه است .
داود ایوبی کارکرد اجتماعی و اقتصادی را از کارکردهای مهم امامان جمعه عنوان کرد و گفت :در شهرستان ممسنی برای کارکرد اقتصادی تلاش بیشتری لازم است و لزوم دعوت از مردم برای فعالیت های اقتصادی و تکریم فعالان اقتصادی نیز از اموری است که در همه تربیون ها مورد توجه قرار گیرد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی گریزی هم به مباحث مربوط به قراردادها و تفاهم نامه های بین المللی کشورمان زد و اظهار داشت :هرگاه دیدیم دشمنان ما از عملکرد نظام ناراحتند بدانید که ما مسیر را خوب تشخیص دادیم ودر این مسیر واضح است که هرگونه تفاهم بین المللی کشور ما با کشورهای مستقل موجب عصانیت و توطیه و شیطنت انها خواهد شد .
در این جلسه امام جمعه محترم ،و روسای چند اداره گزارشی از اقدامات و برنامه های خود در مراسم سالروز اولین نمازجمعه تهران ومسایل روز شهرستان ارایه نمودند .
گفتنی است در پایان جلسه با اهدا لوح تقدیر از زحمات بی دریغ حضرت ایت الله شاکری فر امام جمعه محترم در پیگیری مسایل و مشکلات شهرستان تجلیل به عمل امد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5629

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.