• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
شهردار شیراز:

نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از فرصت تقارن نوروز و ضیافت الهی رمضان

  • کد خبر : 55311
  • 22 دی 1401 - 8:43
نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از فرصت تقارن نوروز و ضیافت الهی رمضان
شهردار شیراز با اشاره به همزمانی و تقارن عید نوروز و جشن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی گفت: مدیریت شهری از این فرصت و ظرفیت‌های تقارن دو مناسبت، برای تقویت نشاط اجتماعی بهره برده و کلانشهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) میزبانی شایسته از زائران و گردشگران را به منصه ظهور می‌رساند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری، محمدحسن اسدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز که به‌ منظور هماهنگی برای نوروز ۱۴۰۲ تشکیل شد، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان و زائرین و گردشگران شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) را به بهترین نحو انجام می‌دهیم.

او با اشاره به همزمانی و تقارن عید نوروز و جشن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری از این فرصت و ظرفیت‌های این تقارن، برای تقویت نشاط اجتماعی بهره برده و کلانشهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) میزبانی شایسته از زائران و گردشگران را به منصه ظهور می‌رساند.

شهردار شیراز گفت؛ ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نسبت به بسترسازی، پررنگ کردن نمادها و عناصر شهری، مناسب‌سازی فضاهای شهری و برنامه‌ریزی فعالیت‌های متناسب را عملیاتی کند.

بنابراین گزارش، در این جلسه که مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و غلامرضا غلامی رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز نیز حضور داشتند، تمهیدات لازم جهت ایجاد خدمات‌رسانی بهینه به زائران و گردشگران «شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع)» تشریح و معاونان و مدیران نیز مسائل خود را در این مقوله مطرح کردند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55311

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.