• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
مدیرکل راه و شهرسازی فارس؛

فرآیند واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران تسریع می‌شود

  • کد خبر : 55274
  • 22 دی 1401 - 11:26
فرآیند واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران تسریع می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی فارس از شکل گیری کمیته‌ای در همه شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران در راستای تسریع در فرآیند واگذاری زمین ویژه خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد.

محمودرضا طالبان در جلسه‌ای با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس بیان کرد: گام موثر و رو به جلویی برای اعطای زمین به خانواده شهدا و ایثارگران استان برداشته خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از راه و شهرسازی فارس، طالبان با بیان اینکه اگرچه در این خصوص چندین مکاتبه انجام شده اما نتیجه مطلوبی حاصل نشده است، افزود: تصمیم گرفتیم تا کمیته‌ای در هر شهرستان با ریاست فرمانداران تشکیل و با اولویت بندی، فرآیند واگذاری زمین سرعت بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: اگرچه بسیاری از شهرهای ما فاقد زمین هستند اما مقرر شد در نقاطی که زمین وجود دارد، مقدمات فراهم شود.

طالبان عنوان کرد: شیراز، جهرم، فسا، مرودشت و استهبان از جمله شهرستان‌هایی است که با کمبود زمین در آن مواجه هستیم اما مشکل تامین زمین در برخی از این شهرستان‌ها برای خانواده شهدا و ایثارگران حل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در ادامه این جلسه با اشاره به سخن امام(ره) مبنی بر اینکه نگذارید پیشکسوتان ایثار و شهادت در پیج و خم زندگی به دست فراموشی سپرده شود، گفت: بخش مهم این پیام امام(ره) متوجه مسئولان و کارگزاران نظام است.

ابراهیم بیانی خاطرنشان کرد: این کلام شهید سلیمانی است که اساسا مسئول هیچ شانی ندارد، جز شان خدمت گذاری و این هم شان کمی نیست و از این فرصت باید نهایت بهره را برد.

او همچنین با اشاره به وجود ۴٢ هزار جانباز، ١۴ هزار و ۵٠٠ شهید و ٢٢٣٠ نفر آزاده در فارس، خاطرنشان کرد: می‌طلبد که حرکتی مطلوب در خصوص تامین زمین برای ساخت مسکن آنها ایجاد شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه باید خدمت بی منت نسبت به این عزیزان انجام شود، گفت: خانواده شهدا مترادف انقلاب هستند و بیش از ۵۰ درصد از مجموع والدین شهدا در فارس از دنیا رفته‌اند و برای بازماندگان باید کاری کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55274

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.