• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد فارس برگزار شد

  • کد خبر : 55111
  • 21 دی 1401 - 16:25
جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد فارس برگزار شد
بیست و سومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فارس، با هدف معرفی و تجلیل و قدردانی از پژوهشگران و فناوران برتر مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر این استان، برگزار شد

بیست و سومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فارس با حضور شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی، با هدف معرفی و قدردانی از پژوهشگران و فناوران برتر آن دانشگاه، در شیراز برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این برنامه گفت: دانشگاه زمانی موفق است که دانشجویان بتوانند به جامعه متصل شوند، در همین راستا، دانشگاه آزاد کارکرد حل مسئله و رفع چالش‌ها را برای خود تعریف کرده است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از دانشگاه آزاد فارس، دکتر محمدرضا قائدی، گفت: باید امکان متصل کردن دانشجویان با صنعت و محیط کار فراهم شود و ارتباط ملموس‌تر واقعی‌تری بین دانشگاه و صنایع شکل گیرد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: در این راستا جلساتی با مسئولین  استانداری و مدیران کل کار و تامین اجتماعی فارس برگزار شده تا دغدغه‌ها و نیازهای دوایر و صنایع در خصوص شیوه حضور دانشجویان در این ارگان‌ها را بررسی و مرتفع شود.

قائدی گفت: برای آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان با بزرگان عرصه صنعت و معرفی صنایع بزرگ کشور به دانشگاهیان و تحصیلکرده‌ها، اردوهای امید پیشرفت برنامه ریزی شده و در شرف برگزاری است.

او با اشاره به اینکه وجود ۱۷۰۰ عضو هیئت علمی جوان در دانشگاه آزاد اسلامی فارس فرصت مغتنمی برای کل جامعه به ویژه صنایع است، گفت: این اساتید جوان در عرصه‌های حل مسائل اجتماعی، اقتصادی و صنعتی دارای توانمندی‌هایی هستند و یک فرصت محسوب می‌شوند؛ لذا دانشگاه و صنعت با ارتباط بیشتر باید از توانمندی‌های هم بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، در بیست و سومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فارس، ضمن معرفی و تجلیل از اساتید، فناوران، دانشجویان و مسئولان مراکز رشد فعال در عرصه پژوهش و فناوری از ارگان‌ها و سازمان‌های همکار در حوزه پژوهش قدردانی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55111

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.