• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز؛

اتصال شهرداری به پنجره ملی خدمات هوشمند

  • کد خبر : 55106
  • 20 دی 1401 - 17:29
اتصال شهرداری به پنجره ملی خدمات هوشمند
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: یک شهرداری هوشمند می‌تواند با کوتاه کردن فرایند‌ها و بهینه سازی، ارتباط مستقیمی با شهروند ایجاد کرده و مراجعه شهروندان را به شهرداری کاهش دهد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد علی علویان مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سازمان فاوا برگزار شد اظهار داشت: طی سال های گذشته، بیشتر تمرکز و هدف این سازمان، خدمت‌رسانی به شهرداری، سازمان‌ها و مناطق زیر مجموعه آن بود اما این رویه اصلاح شده و خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان انجام می‌شود.

وی افزود: تکمیل پروژه شهرداری هوشمند یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است زیرا یک شهرداری هوشمند می‌تواند طبق برنامه‌ریزی مشخص، با کوتاه کردن فرایند‌ها و بهینه سازی، ارتباط مستقیمی با شهروند ایجاد کرده و مراجعه شهروندان را به شهرداری کاهش دهد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز ارتقا اپلیکیشن سامانه شهروند سپاری و اتصال آن به پنجره ملی خدمات هوشمند از جمله اقداماتی می داند که شهرداری را پیشرو در ارائه خدمات به شهروندان می کند.

علویان مهر گفته است یکی از ارکان اصلی توسعه زیرساخت دولت الکترونیکی و همچنین یکی از شاخص های مهم ارزیابی الکترونیکی کردن استعلامات بین دستگاهی است.

این مقام مسئول افزود: پروژه‌ها بدون اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بی نتیجه است و اگر مردم به هر دلیلی از این برنامه‌ها استفاده نکنند تمام تلاش سازمان فاوا بی نتیجه باقی می‌ماند. علویان مهر در ادامه گفت: لذا در تلاشیم با همکاری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری و استفاده از ظرفیت شورا با استفاده از تبلیغات محیطی و رسانه ها اطلاع رسانی جامعی را انجام دهیم.

محمد علی علویان مهر  با بیان اینکه سازمان فاوا در حوزه سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه شهرداری فعال است، گفت: خوشبختانه طی یکسال گذشته برنامه های خوبی در این سازمان انجام شده و برنامه های کاربردی دیگری را هم در دستور کار داریم که همگی در نهایت منجر به پیشروی کلانشهر شیراز به سمت شهر هوشمند شده و موجب تسریع در امور ارباب رجوع و برنامه های شهرداری می شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55106

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.