• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس؛

حضور در جمع خانواده شهدا باعث درک عظمت شهدا و روحیه خوب برای ما می شود

  • کد خبر : 5452
  • 07 مرداد 1399 - 18:57
حضور در جمع خانواده شهدا باعث درک عظمت شهدا و روحیه خوب برای ما می شود
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس در آئین تکریم از خانواده شهیدان «اسماعیل و رضا مسعودی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برگزار شد، گفت: حضور در جمع خانواده شهدا باعث درک عظمت شهدا و روحیه خوب برای ما می شود.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان فارس، سردار سعید کوشکی جهرمی امروز (سه شنبه ۷ مردادماه) در آئین تکریم از خانواده شهیدان «اسماعیل و رضا مسعودی» که در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با همکاری کانون های فرهنگی هنری شهرستان اقلید به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: وظیفه ما و همه مسئولین است که از نزدیک به دیدار خانواده شهدا بروند و حضور ما در جمع خانواده شهدا باعث درک عظمت شهدا و روحیه خوب ما می شود.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با تاکید بر اینکه اگر در دنیا سربلند هستیم و عزت و احترام داریم، به خاطر رشادت شهدا، ایثارگران و رزمندگان است، خاطرنشان کرد: سلسله جنبان شهادت، ائمه اطهار (ع) هستند و امیدواریم به لطف و عظمت اهل بیت (ع) و واسطه شهدا ما هم مورد شفاعت و عنایت قرار بگیریم.
این یادگار دفاع مقدس با تاکید بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت، اظهار داشت: وقتی محضر پدران و مادران شهدا مشرف می شوم، از آنان التماس دعا می گیرم و به یقین تمام مسئولین کشور هرچه پای پدران و مادران شهدا بریزند، کم است و به نوبه خودم نسبت به کوتاهی های انجام شده پیرامون خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان عذرخواهی می کنم.
وی همچنین گفت: امیدوارم خداوند در قیامت ما را بیش از این شرمنده شهدا نکند و من هر وقت دچار مشکل می شود، رفع مشکلات را از شهدا می خواهم.
خاطرنشان می شود، آئین تکریم از خانواده شهیدان «اسماعیل و رضا مسعودی» همزمان با شهادت امام محمد باقر (ع) با حضور حجت الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و مهدی صابری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء (ص) اقلید به همت کانون فرهنگی هنری فدائیان ولایت مسجد امام رضا (ع) و کانون فرهنگی هنری صبح صادق مسجد ثارالله (ع) شهرستان اقلید به علت شیوع ویروس بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان فارس به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5452

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.