• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز؛

صنعتگران مشکلات منطقه ویژه اقتصادی شیراز را اعلام کنند

  • کد خبر : 54351
  • 07 دی 1401 - 20:21
صنعتگران مشکلات منطقه ویژه اقتصادی شیراز را اعلام کنند
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: صنعتگران و مدیران کارخانه‌ها لیست مشکلاتی که راهکار قانونی برای رفع آنها وجود دارد را به برای پیگیری و کمک به رفع آنها، اعلام کنند.

به گزارش سحاب پرس، سعید مصفا چهارشنبه ۷ دیماه با حضور در سه واحد تولیدی منطقه ویژه اقتصادی شیراز، دیدار چهره به چهره و بازدید میدانی از واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی را از مهمترین اولویت‌ها ذکر و اضافه کرد: واحدهای تولیدی و مجموعه‌های مستقر در منطقه ویژه به عنوان افرادی که چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در می‌آورند باوجود مشکلات میدان را خالی نکرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و این مهم‌ترین دلیلی است که باید ارج نهاده و زمینه‌های رفع موانع فعالیت و تسریع امور آنان مهیا شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز همچنین با اشاره به اینکه این مجموعه در راستای رونق اشتغال، اقتصاد و تسهیل امور صنعتگران تمام قد در کنار فعالان اقتصادی قرار دارد، افزود: قطعا رفع موانع تولید کنندگان به صورت قانونی علاوه بر محرک اقتصاد باعث ایجاد امید و انگیزه میان صنعتگران خواهد شد.

مصفا، احصاء مشکلات و راهکارهای رفع آنها، پیگیری مسائل مرتبط با فعالان صنعتی و تولیدی و رفع موانع شناسایی شده را از اولویت‌ها ذکر و اضافه کرد: معتقدم که تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان خط مقدم تمام حوزه‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در شکوفایی، توسعه و رونق کشور داشته باشند.

او همچنین با بیان اینکه قطعا اقدامات لازم برای برطرف کردن خواسته و نیازهای صنعتگران از اولویت‌های مجموعه منطقه ویژه به شمار می‌رود، عنوان کرد: احساس امنیت در وجود سرمایه گذاران و مدیران صنایع باعث افزایش بهره وری مناسب و رونق در تمام بخش‌ها می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز صنعتگران و مدیران کارخانه‌ها مستقر در منطقه ویژه اقتصادی تقاضا کرد که مشکلات و موانع برسر راه تولید، به‌ویژه موضوعاتی که دارای راهکار قانونی‌ست را لیست کرده و برای پیگیری منعکس کنند.

مصفا برگزاری جلسات رودر رو با صنعتگران و تولیدکنندگان را بسیار اثرگذار دانست و ضمن بیان اینکه قطعا نگاه توسعه‌ای و کنار هم بودن سرمایه‌گذاران و مسئولان باعث رشد خواهد شد، خاطرنشان کرد: جلوگیری از بیکاری و تعدیل حتی یک نیروی انسانی، تاثیرات زیادی در تمام ابعاد اجتماعی و اقتصادی دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54351

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.