• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
0

طنین عطر لاله گمنام در ساختمان سردار شهید سلیمانی شهرداری شیراز

  • کد خبر : 54010
  • 01 دی 1401 - 11:36
طنین عطر لاله گمنام در ساختمان سردار شهید سلیمانی شهرداری شیراز
با ورود پیکر لاله گمنام دفاع مقدس عطر و یاد شهدا در ساختمان مرکزی (سردار شهید سلیمانی) شهرداری شیراز طنین‌انداز شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، با ورود پیکر شهید گمنام دفاع مقدس عطر و یاد شهدا در ساختمان مرکزی (سردار شهید سلیمانی) شهرداری شیراز طنین‌انداز شد و شمیم این لاله گمنام که از منطقه سومار در عملیات کربلای ۶ سال ۱۳۶۵ به تازگی تفحص شده، فضا را معطر کرد.

شهردار کلانشهر شیراز در این آیین معنوی که پیکر شهید گمنام بر دستان مدیران و کارکنان مدیریت شهری شیراز و برخی مدیران استانی تشییع شد، سخنان خود را با درود به پیشگاه ارواح طیبه بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای سلامت، شهدای مدافع حرم و همه آنهایی که جاودانه شدند و به ما هویت بخشیدند، آغاز کرد.

محمدحسن اسدی بیان کرد: امروز همه متواضعانه در کنار پیکر مطهر شهیدی هستیم که قطعا از دلیرترین، مومن‌ترین و خالص‌ترین افراد روزگار بوده و این روزها میزبان تشییع شش شهیدی هستیم که جاودانه فدای دین، وطن، خاک و ناموس شدند.

شهردار کلانشهر شیراز با بیان اینکه پیکر این شهید بسیار نکته، پند و عبرت برای ما دارد، گفت: ما باید رهرو امام حسین(ع) و شهدا باشیم.

به اعتقاد این مقام ارشد در مدیریت شهری شیراز؛ این موضوع تلنگری است که انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده و به‌عنوان خادم شهدا و مردم باید بصیرت داشته و بهترین خدمتگزاری را انجام دهیم‌.

محمدرضا هاجری عضو هیأت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز نیز با بیان اینکه مدیون خون شهیدان و همه ایثارگران هستیم، تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی با اقتدار به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام و‌ محور مقاومت اسلامی می‌درخشد و نقشه‌های دشمنان را بر هم‌ می‌زند، مرهون خون شهیدان هستیم.

او با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب در مورد شهدا مبنی بر “دارالشفابودن تربیت پاک شهدا” و “شهدا آبروی محله” بر الگو قراردادن سیره و سبک زندگی شهدا تأکید کرد.

آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز اظهار کرد: حضور پیکر این شهید عزیز باعث متبرک شدن ساختمان مرکزی شهرداری شیراز  است که به نام سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

او گفت: امیدوارم بتوانیم رهرو خوبی برای همه شهدا باشیم.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54010

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.