• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس

اجرای پویش اهدای خون «نذر فاطمی» در فارس

  • کد خبر : 53598
  • 24 آذر 1401 - 23:06
اجرای پویش اهدای خون «نذر فاطمی» در فارس
اجرای طرح نذر ورزشی ، پویش مهر همگانی ، پویش لباس گرم از طرح هایی هستند که در سه ماه سوم کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس انجام خواهد داد.

 

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس همزمان با آغاز ایام فاطمیه پویش اهدای خون با نام «نذر فاطمی» به همت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد .

محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس با اشاره به نیاز همیشگی بیماران و افراد سانحه دیده به خون، از خانواده بزرگ هیات ورزش های همگانی و هم استانی های عزیز که شرایط اهدای خون  دعوت شد تا به این پویش نذر ورزشی بپیوندند که شاهد استقبال خوب ورزشکاران و  هم استانی های عزیز بودیم .

وی بیان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی و انسانی همچنین با توجه به وضعیت بانک خون استان در کنار سازمان انتقال خون با دعوت از ورزشکاران و خانواده های این عزیزان پویش نذر خون با نام نذر فاطمی راه اندازی شد تا با دعوت از ورزشکاران و هم استانی ها نقش کوچکی در تامین خون بیماران نیازمند داشته باشیم.

جعفری افزود : این پویش در دهه اول فاطمیه که از ۱۴ تا ۲۴ آذرماه در استان برگزار شد ، شاهد استقبال خوب ورزشکاران و هم استانی های عزیز بودیم .

وی افزود: با عنایت به پیش رو بودن ایام دوم دهه فاطمیه که از ۴ تا ۱۳ دی ماه سال جاری مرحله دوم نذر فاطمی با محوریت دعوت از کارکنان دولت و خانواده های این عزیزان در دستور کار خواهد بود و انشاءالله در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد .

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : اجرای طرح نذر ورزشی ، پویش مهر همگانی ، پویش لباس گرم از طرح هایی هستند که در سه ماه سوم سال با مشارکت خیرین انجام خواهد شد و گروه های هدف این طرح ها مشخص گردیده است و از شب یلدا تا اول فروردین ماه برنامه ریزی و انجام خواهد .

جعفری در پایان ضمن تقدیر از موسسات و خیرین گرانقدری که در کنار مجموعه هیات ورزش های همگانی و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس قرار داشتند از دیگر هم استانی های دعوت کرد تا جهت مشارکت در این طرح ها با شماره تماس ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ ارتباط گرفته و در طرح های کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس مشارکت نمایند

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=53598

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.