• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1
استاندار فارس؛

لزوم شفافیت محل مصرف مالیات‌ها

  • کد خبر : 52787
  • 22 آذر 1401 - 9:58
لزوم شفافیت محل مصرف مالیات‌ها
استاندار فارس بر لزوم شفافیت محل مصرف مالیات‌ها تاکید کرد و گفت: مالیات دهندگان باید مطمئن شوند مالیاتی که پرداخت می‌کنند در راستای پیشرفت و عمران استان استفاده می‌شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه در نشست ستاد تجهیز درآمد و منابع فارس بیان کرد: افزایش ارائه تسهیلات، افزایش درآمدهای مالیاتی و ایجاد رفاه عمومی از دیگر مزایای انتقال حساب این شرکت‌ها به استان است.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری،تهران ایمانیه ادامه داد: بر همین اساس مدیریت فارس برای تحقق این مهم حمایت و پشتیبانی کامل از این اقدام خواهد داشت.

استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم شفاف سازی محل مصرف مالیات‌ها تاکید کرد و گفت: مالیات دهندگان باید مطمئن شوند مالیاتی که پرداخت می‌کنند در راستای پیشرفت و عمران استان استفاده می‌شود.

ایمانیه ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده برای تحقق درآمدهای مالی در هشت ماهه امسال عنوان کرد: باید ضمن استفاده از تجربه‌ مدیران کل خبره و آگاه در این زمینه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم از استان‌هایی که در این زمینه موفق عمل کرده‌اند، بازدید کند.

او ادامه داد: این مسئله به گونه‌ای مدیریت شود که حداکثر تا دو ماه آتی به نتیجه برسد.

استاندار فارس با اشاره صادرات بخشی از محصولات استان از دیگر گمرکات کشور بیان کرد: این مسئله باعث می‌شود که درآمد حاصل از آن به حساب درآمدهای همان استان واریز شود و لذا ضرورت دارد که هم این صادرات به نام فارس ثبت شود و هم درآمد آن به استان بازگردد.

ایمانیه در جلسه ستاد آبخوان‌داری استان هم گفت: برای احداث طرح‌های آبخوان‌داری و آبخیزداری در استان مصمم هستیم.

او افزود: در شرایط کنونی کشور دو راه برای اجرای طرح‌های آبخوان‌داری وجود دارد که شامل استفاده از ارزش افزوده‌ زمین‌های در اختیار وزارت جهاد کشاورزی و تامین تجهیزات مورد نیاز از طریق آنها و همچنین اجرای آبخوان‌ها با مشارکت بخش خصوصی و مردم است.

استاندار فارس ادامه داد: باید قسمتی از زمین‌های پایین دست محل احداث آبخوان را با کاربری گلخانه به افراد واگذار کنیم و فرد نسبت به احداث آبخوان اقدام کند.

ایمانیه گفت: ذیل ستاد آبخوان‌داری یک کارگروه تشکیل شده که پس از بررسی‌های اولیه، ۱۵ طرح قابل اجرا مشخص کرده که امروز در خصوص چگونگی اجرای آنها تصمیم گیری شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52787

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.