• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
باهدف اجرای طرح پیوند و تکریم ارباب‌رجوع صورت گرفت؛

بازدید شهردار شیراز از منطقه ۷ شهرداری

  • کد خبر : 52346
  • 15 آذر 1401 - 8:31
بازدید شهردار شیراز از منطقه ۷ شهرداری
در بازدید شهردار شیراز از منطقه ۷، مسائل مختلف مدیریت شهری در این منطقه موردبررسی مدیر ارشد شهری قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلانشهر شیراز به همراه سیده مریم حسینی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۷، معاون شهرسازی و معماری، مدیرکل امور حقوقی، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری از منطقه ۷ شهرداری شیراز بازدید کرد.

مدیر ارشد شهری شیراز در این بازدید مسائل مختلف مدیریت شهری در این منطقه را موردبررسی قرار داد و اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این جغرافیای شهری قرار دارد، به سمت درآمدزایی و رفع محرومیت در این منطقه حرکت کرد.

شهردار کلانشهر شیراز با بیان اینکه فصل جدیدی از کار و فعالیت در شهرداری آغازشده است، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و تقویت ظرفیت‌های گردشگری، رویکرد مدیریت شهری در این منطقه کم برخوردار است که باید به جدیت دنبال شود.

انجام تملک‌ها و رفع معارض به‌منظور تسریع در انجام پروژه‌هایی نظیر پروژه کلان بزرگراه سردار شهید استوار که در این منطقه وجود دارد، از اهمیت بسزایی برخوردار بوده که این مقام ارشد در حوزه مدیریت ارشدی به آن پرداخت.

اسدی با تصریح بر این موضوع که شهرداری نهادی درآمد-هزینه است، گفت: مدیران و کارکنان شهرداری در مقوله درآمدزایی باید با افق بلندمدت فعالیت کنند.

شهردار کلانشهر شیراز بر ضرورت چابک سازی و برون‌سپاری برخی فعالیت‌ها نیز تأکید و تصریح کرد: اصلاح ساختاری و چابک سازی کارایی را افزایش و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و با مدیریت هزینه‌ها به سمت درآمد پایدار حرکت کرد.

مقولاتی نظیر درآمدزایی پایدار، محرومیت‌زدایی و مباحث مختلف حقوقی برای تسریع در انجام پروژه‌ها در این جلسه موردبررسی این مقام ارشد در حوزه مدیریت شهری و هیئت همراه بود.

سیده مریم حسینی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه با تقدیر از حضور مدیر ارشد شهری در این منطقه، خواستار حضور مستمر و راهبردهای لازم در این منطقه جغرافیایی کلانشهر شیراز شد.

قاسم اکبری شهردار منطقه ۷ شیراز نیز در این بازدید با ارائه گزارش عملکردی از اقدامات شهرداری منطقه متبوع خود با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های مختلف مدیریت شهری، وضعیت تملک‌ها و مباحث حقوقی مربوطه پرداخت و راه‌های درآمدزایی پایدار در این منطقه به‌منظور بهبود وضعیت شهروندان منطقه را بررسی کرد.

تحول کالبدی شهر با محوریت جذابیت‌های شهری و محرومیت‌زدایی از دیگر محورهایی بود که شهردار منطقه ۷ شیراز در این بازدید تشریح کرد.

مواردی نظیر عوارض، ممیزهای گردشی، بررسی پروژه‌های مختلف فعال در این منطقه، تشریح اراضی و ضوابط کاربری ازجمله رویکردهایی بود که در این جلسه موردعنایت شهردار منطقه ۷ بود که در راستای تلاش برای درآمدسازی پایدار و تسریع در امور پروژه‌ها بر آن تأکید کرد.

تکریم ارباب‌رجوع و شهروندان منطقه از دیگر اهداف محمدحسن اسدی بود که در این دیدار به‌صورت چهره به چهره، شهروندان این منطقه مسائل خود را مطرح و شهردار کلانشهر شیراز دستور رسیدگی را داد.

بازدید از بخش‌های مختلف منطقه و دیدار با مدیران و کارکنان و تکریم شاغلین شهرداری این منطقه همراه با بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، گردشگری و زیست‌محیطی به‌منظور بهبود سطح زندگی شهروندان این منطقه نیز از اولویت‌هایی بود که شهردار کلانشهر شیراز در بازدید میدانی در نظر داشت.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52346

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.