• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
در جمع مدیران شمال غرب شیراز به میزبانی شهرداری منطقه ۱۰ مطرح شد؛

همدلی و مردم داری در کنار تخصص و مهارت باید از شاخص های انتخاب مدیران برای خدمات رسانی به شهروندان باشد

  • کد خبر : 52266
  • 12 آذر 1401 - 19:04
همدلی و مردم داری در کنار تخصص و مهارت باید از شاخص های انتخاب مدیران برای خدمات رسانی به شهروندان باشد
در جمع مدیران شمال غرب شیراز به میزبانی شهرداری منطقه ۱۰ از همدلی و مردم داری در کنار تخصص و مهارت باید از شاخص های انتخاب مدیران برای خدمات رسانی به شهروندان مطرح شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز در نشستی که با حضور سردار حبیبی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس ، حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز و جمعی از  مدیران شمال غرب به میزبانی شهرداری منطقه ۱۰ برگزار شد، سعید معصومی شهردار این منطقه در ارایه گزارشی اقدامات و پروژه های منطقه  را مطرح و افزود : شهرداریها بیشترین ارتباط را با شهروندان در حوزه شهرسازی و حفظ ، تعمیر و نگهداری شهر دارند و بیشترین خدمات نیز در همین حوزه حفظ و نگهداری و تعمیرات شهر به صورت روزانه به شهروندان ارایه می گردد .

شهردار منطقه ۱۰  از پروژه های لوله گذاری و دفع آبهای سطحی  به عنوان پروژه های زیر ساختی در منطقه یاد کرد و گفت : در سال جاری پروژه های لوله گذاری و کانال کشی برای دفع آبهای سطحی در سطح منطقه از محور گویم- سپیدان تا  کوچه ۱۱ زیتون در حال انجام است  که امیدواریم با اتمام طرح مشکل آبگرفتگی در بارندگی ها رفع گردد .

وی همچنین به پروژه های زیر گذر گویم و ۵۵ متری حافظ به عنوان پروژه های بزرگ مقیاس یاد کرد و گفت : در سال جاری در کنار پروژه های بزرگ مقیاس طراحی ۶  بوستان دیگر به همراه پروژه های زیر ساختی در حوزه عمرانی  در دست انجام است .

در این نشست سردار حبیبی فرماندهی نیروی انتظامی فارس نیز به مسایل اخیر در کشور پرداخت و در جمع مدیران شمال غرب شیراز بر ارایه خدمت صادقانه به مردم و همچنین پیگیری امور مردم توسط مدیران تاکید نمود .

حجت الاسلام روحانی امام جمعه شمال غرب شیراز نیز به تشکیل جلسات منظم مدیران شمال غرب با هدف همدلی و بررسی مشکلات و ارایه راهکار اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری جلسات به جهت آشنایی مدیران با فعالیت دستگاههای همکار در مجموعه شمال غرب و بررسی و تصمیم گیری در خصوص برنامه ها و طرح ها ی توسعه ای است که  در راستای رفاه شهروندان به سر انجام رسیده و تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52266

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.