• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
شهردار منطقه ۷ شیراز مطرح کرد؛

کمرنگ شدن محرومیت در منطقه ۷ شهرداری شیراز

  • کد خبر : 52260
  • 12 آذر 1401 - 16:10
کمرنگ شدن محرومیت در منطقه ۷ شهرداری شیراز
شهردار منطقه ۷ شیراز گفت: با بهره‌گیری از این پروژه‌ها، چهره منطقه ۷ تا حدود زیادی متحول شده و شاهد کمرنگی محرومیت در این منطقه باشیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، ۴۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات شهری، زیست‌محیطی و ترافیکی شهرداری شیراز به مناسبت روز جهانی معلولین با حضور مدیران ارشد استانی و شهری افتتاح و کلنگ زنی شد.

شهردار منطقه ۷ شیراز در این آیین گفت: پروژه‌های متنوعی در سطح منطقه در حال احداث است که با بهره‌برداری از آن‌ها چهره منطقه متحول خواهد شد.

قاسم اکبری با تشریح برخی از این طرح‌های عمرانی افزود: در محورهای سهل‌آباد، دست خضر، وزیرآباد و سایر مناطق پروژه‌های لوله‌گذاری به طول ۴ کیلومتر در جریان است و به‌موازات آن پروژه‌های زیرسازی و آسفالت معابر در بیشتر محلات در دست اجرا است که تعداد زیادی از آن‌ها تا تیرماه سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

او در ادامه با اشاره به برخی از پروژه‌هایی که در حوزه ایمن‌سازی و ارزش‌افزوده به بهره‌برداری خواهند رسید، گفت: آرام‌سازی ترافیکی در مبادی ورودی شهر، ساخت مجموعه‌های تجاری محلی سهل‌آباد، احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی، بوستان محله‌ای شهید شیرودی، عملیات بهسازی و توسعه فضای سبز به وسعت هفت هزار مترمربع در بلوار فرصت شیرازی و بلوار سادات در دستور کار قرارگرفته است.

شهردار منطقه ۷ شیراز در بخش پایانی سخنانش اظهار امیدواری کرد: با بهره‌گیری از این پروژه‌ها، چهره منطقه هفت‌تا حدود زیادی متحول شده و شاهد کمرنگی محرومیت در این منطقه باشیم.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52260

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.