• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

طرح جامع گردشگری طبیعی در منطقه ۴ شهرداری شیراز تدوین شود

  • کد خبر : 52252
  • 12 آذر 1401 - 15:13
طرح جامع گردشگری طبیعی در منطقه ۴ شهرداری شیراز تدوین شود
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه منطقه ۴ شهرداری ظرفیت فراوانی در حوزه گردشگری و خدمت‌رسانی به زوار سومین حرم اهل‌بیت (ع) دارد، گفت: نیاز است تا با مجموعه ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی که در این منطقه وجود دارد یک طرح جامع گردشگری طبیعی تدوین شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، ۴۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تفریحی، خدمات شهری، زیست‌محیطی و ترافیکی شهرداری شیراز به مناسبت روز جهانی معلولین با حضور مدیران ارشد استانی و شهری افتتاح و کلنگ زنی شد.

مصطفی کیانی رحیمی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۴ عنوان کرد: منطقه ۴ یکی از بزرگ‌ترین مناطق ازلحاظ وسعت و سرانه جمعیتی شهر شیراز است، پس باید خدماتی در طراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) و متناسب با این سرانه جمعیتی به آن اختصاص یابد.

او با بیان اینکه بیشترین سرانه فضای سبز شهری شهرداری در منطقه ۴ اجرا و نگه‌داری می‌شود، گفت: این منطقه ظرفیت فراوانی در حوزه گردشگری و خدمت‌رسانی به زوار سومین حرم اهل‌بیت (ع) دارد و نیاز است تا با مجموعه ظرفیت‌های گردشگری و طبیعی که در این منطقه وجود دارد یک طرح جامع گردشگری طبیعی تدوین شود.

احداث بوستان پرستو به مساحت با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال

شهردار منطقه ۴ شیراز در این مراسم عنوان کرد: در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری اقدام به طراحی و احداث فضاهایی همچون بوستان پرستو به مساحت ۲٫۴ هکتار با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال انجام و افتتاح شد.

اسد زاده همچنین افزود: با توجه به اینکه منطقه ۴ حوزه آبریز مناطق یک و شش است که در این راستا اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در دستور کار است که در سه بلوار استقلال، ایمان جنوبی و قدمگاه شرقی بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۶میلیارد ریال کلنگ زنی شد. کلنگ زنی اجرای زمین والیبال ساحلی در محل باغ جنت بااعتباری بالغ‌بر ۲۰میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مورداشاره شهردار منطقه ۴ بود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52252

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.