• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
نماینده ولی فقیه در فارس:

قرآن کتاب تبیین است

  • کد خبر : 51354
  • 22 آبان 1401 - 9:13
قرآن کتاب تبیین است
آیت الله دژکام گفت:قرآن روش زندگی را نشان می‌دهد، این کتاب آسمانی آمده تا تبیین باشد پس قرآن کتاب تبیین است.

لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در چهارمین همایش گام دومی‌های جهاد تبیین در شیراز و مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام با بیان اینکه جهاد تبیین واجب فوری است، گفت: دشمن تلاش کرده تا مردم مارا از مسیر روشن انقلابی دور کند اما با شکست مواجهه شده است.

وی افزود: گام جهاد تبیین اولین بار بر شخص پیامبر(ص) نازل شد.خداونددر سوره مبارکه نحل آیه ۴۴ و ۶۴ می‌فرمایند: پیامبر و قرآن را نازل کردیم که برای مردم تبیین کند ودر آیه ۶۴ پروردگار می‌فرمایند:مردم اختلافاتی دارند و قرآن نازل و حضرت محمد (ص)را فرستادیم تا تبیین صورت بگیرد و اختلافات از بین برود.

آیت الله دژکام با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیاناتشان از قرآن و حدیث اهل بیت است تاکیدکرد:به سایت Khamenei.ir مراجعه کنید تمام سخنرانی های حضرت برگرفته از قرآن است.

امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به اینکه اگر می‌خواهید جهاد تبیین کنید از قرآن و حدیث اهل بیت ذکر کنید، افزود: قرآن روش زندگی را نشان می‌دهد قرآن آمده تا تبیین باشد پس قرآن کتاب تبیین است.

وی افزود: در زندگی هرچه میخواهیم در مسائل مختلف فرهنگی،اجتماعی و… عرض کنیم که قرآن اصل آن است و می‌بایست سعی کنیم با قرآن بیشتر آشنا شویم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه آمریکا بی عدالتی می‌کند و اگر آمریکا عدالت را ایجاد کند ما دعوا نخواهیم کرد، تصریح کرد: دعوای ما از سال ۱۳۳۲ شروع شد که نزدیک به ۷۰ سال است و نمی‌خواهند عدالت را بپذیرند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه تبیین به معنای واضح کردن است اظهار کرد:در این ۵۰ روزی که گذشته نشان دادید که الحمدالله نوجوانان پاک و با معنویت کم بسیار نداریم و دشمن را مثل همیشه شکست دادید‌.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51354

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.