• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

مدیرکل ثبت فارس از ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های جهرم و خفر بازدید کرد

  • کد خبر : 5132
  • 01 مرداد 1399 - 20:20
مدیرکل ثبت فارس از ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های جهرم و خفر بازدید کرد
مدیرکل ثبت فارس در بازدید از ادارات ثبت جهرم و خفر با اشاره به اولویت ادارات تابعه ثبتی در تسهیل خدمات رسانی ، سرعت بخشی در ارائه خدمات ثبتی به مراجعین را محور برنامه های این اداره کل دانست و افزود: استفاده بهینه از توانمندی های تخصصی پرسنل در جهت پیشبرد برنامه های سازمان ثبت عاملی مهم در صیانت از حقوق مراجعین می باشد و این مسیر را تا نیل به اهداف مندرج در حقوق شهروندی ادامه خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی ثبت اسناد و املاک فارس مدیرکل و جمعی از دیگر مسؤلان این اداره کل ضمن بازدید از ادارات ثبت شهرستان های جهرم و خفر نحوه عملکرد این ادارات در خدمات رسانی به مراجعین را مورد بازبینی قرار دادند.
سید مهدی هاشمی در دیدار با پرسنل این ادارات و قدردانی از زحمات بی وقفه آنان در نیل به اهداف سازمانی و ضمن تأکید بر لزوم تبعیت از قوانین موضوعه در اجرای فرایندها تصریح نمود: همگی ما موظفیم در حیطه وظایف محوله بیشترین تلاش ممکن را انجام داده و فضای خدمت رسانی هر چه مطلوب تری برای جامعه فراهم سازیم.
وی با اشاره به اولویت ادارات تابعه ثبتی در تسهیل خدمات رسانی، سرعت بخشی در ارائه خدمات ثبتی به مراجعین را محور برنامه های اداره کل ثبت فارس دانست و افزود: استفاده بهینه از توانمندی های تخصصی پرسنل در جهت پیشبرد برنامه های سازمان ثبت عاملی مهم در صیانت از حقوق مراجعین می باشد و این مسیر را تا نیل به اهداف مندرج در حقوق شهروندی ادامه خواهیم داد.
هاشمی ضمن ملزم نمودن رؤسای ادارات فوق به نظارت هوشمندانه بر مجموعه تحت امر خود و شناسایی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت این مجموعه ها، برنامه ریزی لازم در جهت بهبود فرایندها و پاسخگویی بهینه به مطالبات مردم را ضرورتی انکار ناپذیر دانست.
گفتنی است هیأت بازرسی در بازدید از تمامی قسمتهای این ادارات از نزدیک نحوه خدمات رسانی به مراجعین را مورد بازبینی قرار داده و ضمن بررسی مشکلات و درخواستهای تنی چند از مراجعین دستورات لازم در این خصوص صادر نمودند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5132

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.