• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس :

در پویش همدلی عطر یاس ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

  • کد خبر : 51051
  • 15 آبان 1401 - 19:36
در پویش همدلی عطر یاس ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی به همت خیرین ، خیراندیشان و مجموعه عطر یاس نبوی تهیه و درب منزل نیازمندان شیراز توزیع شد.  

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس با اشاره به اینکه همدلی اغلب با همدردی یا ترحم اشتباه گرفته می‌شود گفت: تامین نیازهای اولیه افراد آبرومند نیازمند و حفظ کرامت انسانی این عزیزان برای حمایت های جانبی مورد توجه کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس است .

وی گفت : همدلی مفهوم گسترده‌ای است که به واکنش های شناختی و عاطفی افراد نسبت به تجربیات مشاهده شده دیگران و حل گوشه ای از نیازمندی های آنها برای سلامت روحی و تامین نیازهای اولیه ایشان است.

جعفری افزود : داشتن همدلی احتمال کمک به دیگران و ابراز شفقت را افزایش می‌دهد و همدلی، یک عنصر کلیدی در روابط موفق است، زیرا به ما کمک می‌کند دیدگاه‌ها، نیازها و خواسته‌های دیگران را درک کنیم و با استفاده از پتانسیل ها و سرمایه های اجتماعی بخشی از آن را مرتفع کنیم.

محمدرضا جعفری افزود : در همدلی عطر یاس بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و حبوبات و راستای مسئولیت و همدلی اجتماعی در بحث رسیدگی به افراد نیازمند و ایتام با مشارکت خیریه عطر یاس نبوی با شناسایی افراد نیازمند در حاشیه شهر شیراز تهیه و توزیع شد.

وی افزود : تعداد ۱۱۰ بسته معیشتی به همت خیرین ، خیراندیشان و خیریه عطر یاس نبوی تهیه و درب منزل این عزیزان تحویل شد.

جعفری بیان کرد : با توجه به شناسایی جمعی از خانواده های نیازمند که وضعیت اقتصادی مناسبی نداشتند ، در غالب همدلی عطر یاس با حمایت قابل تقدیر عباس عسکری مدیر عامل عطر یاس نبوی و مشارکت جمعی از خیرین بسته های معیشتی تهیه و توزیع شد .

جعفری در پایان گفت : مرحله دوم همدلی عطر یاس به زودی جهت مشارکت خیرین و با هدف تهیه ۳۱۳ بسته معیشتی فراخوان و اجرا خواهد شد که امیدواریم بتوانیم با مشارکت خیرین شیرازی گام دیگری را در راستای کاهش مشکلات جمعی از همشهریان نیازمند شیرازی برداریم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51051

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.