• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد:

مشترکین تجاری با حداقل ۱۰ درصد صرفه جویی در برق مشمول پاداش می شوند

  • کد خبر : 5030
  • 30 تیر 1399 - 20:52
مشترکین تجاری با حداقل ۱۰ درصد صرفه جویی در برق مشمول پاداش می شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکین تجاری درصورت کاهش ۱۰ درصد دیماند مصرفی نسبت به ۳ ساعت قبل ساعات توافق شده برای همکاری در بازه زمانی اول تیر تا پایان مرداد سال جاری  از ساعت ۱۱ الی ۱۵ مشمول پاداش همکاری خواهندشد. احمدرضا خسروی با بیان اینکه حدود ۱۱ درصد مشترکین استان […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکین تجاری درصورت کاهش ۱۰ درصد دیماند مصرفی نسبت به ۳ ساعت قبل ساعات توافق شده برای همکاری در بازه زمانی اول تیر تا پایان مرداد سال جاری  از ساعت ۱۱ الی ۱۵ مشمول پاداش همکاری خواهندشد.

احمدرضا خسروی با بیان اینکه حدود ۱۱ درصد مشترکین استان را مشترکین تجاری تشکیل  می دهند، اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۱۶۰ مشترک تجاری درسطح استان در طرح‌های پیک سایی برق مشارکت کردند و مشمول دریافت ۱۰۴۱ میلیون ریال پاداش شدند.

وی با بیان آنکه تاکنون مشترکین تجاری همکاری خوبی در زمینه استفاده بهینه از انرژی برق انجام داده اند، گفت: درسال گذشته ۳۰۷ تفاهم نامه با مشترکین تجاری منعقد گردید که این امر کاهش ۱٫۱۸ مگاواتی بار دراین بخش را به دنبال داشت .

خسروی یادآورشد: در سال جاری نیز ۲۲۹ تفاهم نامه با مشترکین تجاری منعقد شده است که امیدواریم با امضای تفاهم نامه های یادشده و بکارگیری روش های مدیریت مصرف، میزان مصرف برق در بخش تجاری استان ده درصد کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، جایگزین کردن لامپ های LED  به جای لامپ های پرمصرف رشته ای، گازی، مدادی وخاموش کردن و استفاده از دورکند کولرهای آبی و سایر وسایل سرمایشی و تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۴ و استفاده از سایه بان بروی کولرها از جمله راهکارهای مفید در زمینه مدیریت مصرف برق در واحدهای تجاری دانست و افزود: وسایل برقی بخش تجاری از جمله لوازم روشنایی، تجهیزات سرمایشی،یخچال ها و فریزرها مصرف بالایی دارند که با تعمیرات به موقع آنها، انتخاب محل مناسب برای این وسایل درمغازه ها، شرکت ها و ساختمان های تجاری و بازارها و پاساژها و جلوگیری از اتلاف انرژی با استفاده از پنجر ه های دوجداره ، درب های اتوماتیک می توان مصرف برق را کاهش داد.

خسروی تصریح کرد:خاموش کردن سایر لوازم برقی پس از خروج از محل کار، بهره گیری هرچه بیشتر از نور طبیعی در روز از دیگر راهکار‌های صرفه جویی انرژی برق در واحد‌های تجاری هستند که به بکارگیری آنان درمصارف بخش تجاری به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهد شد.

خسروی درخاتمه ابراز امیدواری کرد: کلیه مشترکین استان، با کاهش و مدیریت مصرف برق و حذف موارد غیرضروری به ویژه در ساعات ۱۳-۱۷ ، صنعت برق استان را درعبور موفق از اوج بار تابستان سال جاری و ارائه هرچه بیشتر خدمات و تامین برق پایدار یاری نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5030

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.