• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
سرپرست جهاد دانشگاهی فارس؛

جهاددانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات نوین پزشکی است

  • کد خبر : 49190
  • 12 مهر 1401 - 12:30
جهاددانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات نوین پزشکی است
سرپرست جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به ظرفیت‌های ملی و توانایی‌های استانی، از اعلام آمادگی این نهاد برای ارائه خدمات نوین پزشکی در استان خبر داد.

امیرحسین استقلال در دیدار با جعفر قادری؛ نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه جهاد دانشگاهی پیشگام در تولید دانش بنیان و فناوری نوین است، گفت: شیراز قطب پزشکی کشور است و جهاد دانشگاهی فارس آمادگی دارد که توانمندی ها و تجربه های این نهاد را در حوزه دانش بنیان برای خدمات نوین پزشکی در اختیار استان قرار دهد.

سرپرست جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه هم اکنون درمانگاه عمومی این نهاد در شیراز فعال است، گفت: تلاش می کنیم زمینه ایجاد دو درمانگاه تخصصی را در کلاس قطب پزشکی کشور فراهم کنیم.

جعفر قادری نیز ضمن تاکید بر استفاده از  ظرفیت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی، از راه اندازی مرکز فوق تخصصی درمان و سرطان در جنوب کشور توسط این نهاد حمایت و اضافه کرد: نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از هرگونه فعالیت علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در شیراز حمایت می کند.

ارائه مشاوره به دولت 

سرپرست جهاد دانشگاهی فارس همچنین در دیدار با مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس ضمن معرفی ظرفیت های این نهاد انقلابی از آمادگی این نهاد برای ایفای نقش مشاور دولت و  تدوین دانش فنی و تجاری کردن یافته‌های پژوهش های مختلف خبر داد.

استقلال همچنین به ظرفیت های موجود در شمال استان فارس به ویژه شهرهای اقلید و آباده اشاره و اضافه کرد: اقلید شهری تاریخی با ظرفیت بالای گردشگری است و جهاد دانشگاهی آمادگی دارد در حوزه های مختلف آموزشی در این شهرستان ارائه خدمات دهد.

نماینده مردم اقلید نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید در قبول مسئولیت جهاد دانشگاهی فارس،خواستار توانمند سازی دفتر این نهاد در شهرستان اقلید و توجه بیشتر این نهاد علمی در حوزه آموزش شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=49190

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.