• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار؛

خودروی سواری حامل ۸۹ میلیارد ریال عینک قاچاق در فارس توقیف شد

  • کد خبر : 48805
  • 08 مهر 1401 - 9:51
خودروی سواری حامل ۸۹ میلیارد ریال عینک قاچاق در فارس توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار گفت: عینک‌های خارجی قاچاق به ارزش ۸۹ میلیارد ریال در بازرسی از یک خودروی سواری در این شهرستان کشف و خودروی حامل این محموله توقیف شد.

به گزارش سحاب پرس، سرهنگ لطف‌الله محمدی در این زمینه گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین گشت‌زنی در شهر قائمیّه به یک خودرو پژو (شوتی) حامل بار مشکوک شدند و با اقدامات فنی و تخصصی، آن را توقیف کردند.

وی افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن چهار هزار و ۴۸۰ عدد انواع عینک دودی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.
فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۸۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف کامیون حامل موتورهای قاچاق 
بنا بر خبر دیگری، فرمانده انتظامی کازرون نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه “کمارج” کازرون هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه، چهار دستگاه موتور کامیون ولوو خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.
فرمانده انتظامی “کازرون” با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در غرب استان فارس واقع هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=48805

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.