• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

کلنگ احداث بزرگترین اورژانس جنوب کشور در شیراز به زمین زده شد

  • کد خبر : 4842
  • 25 تیر 1399 - 5:36
کلنگ احداث بزرگترین اورژانس جنوب کشور در شیراز به زمین زده شد
آئین کلنگ زنی احداث بزرگترین اورژانس جنوب کشور در شیراز به همت خیر سلامت فارس و با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیات همراه در بیمارستان نمازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه در این مراسم، چنین اقدام خداپسندانه ای را در بحران کرونا و شرایط سخت اقتصادی بسیار ارزشمند و یک اقدام نیک ملی و کشوری دانست و گفت: این اقدام نه تنها در خدمت رسانی به مردم فارس، بلکه در بهبود خدمت رسانی به مردم استان های همجوار و کشور نیز بسیار تاثیرگذار است، چراکه بیمارستان نمازی به مردم استان های مختلف کشور به ویژه استان های همجوار و جنوب کشور خدمت رسانی می کند.

دکتر «مهرزاد لطفی» با تقدیر از این خیر عرصه سلامت برای این اقدام نیک اندیشانه افزود: با ساخت اورژانس بیمارستان نمازی که به عنوان یکی از مهمترین بیمارستان های خیرساز مادر در کشور محسوب می شود، گام بزرگی در عرصه سلامت مردم فارس و استان های همجوار برداشته می شود.

او با اشاره به اینکه بیمارستان نمازی در ارایه خدمت های مختلف تخصصی درمانی، نه تنها در فارس و کشور، بلکه در عرصه بین الملل نیز مطرح است، اظهار کرد: یکی از مهمترین بخش های مهم و مطرح این بیمارستان، ارایه خدمت به بیماران اورژانسی و سرپایی در بخش اتفاقات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه این مجموعه در ۱۰ طبقه با متراژی برابر با ۱۰هزار مترمربع زیربنا پیش بینی شده است، ابراز امیدواری کرد تا در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح و بهره برداری این مجموعه به همت خیر عرصه سلامت باشیم.

«قاسم ازکات» خیر سلامت اهل لامرد نیز به عنوان خیر این پروژه بزرگ عرصه سلامت استان، هدف از این اقدام را افزایش خدمت رسانی به مردم جنوب کشور و هم استانی های فارس دانست و با قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت به ویژه مسوولان و کارکنان این عرصه، گفت: همه باید برای تامین سلامت جامعه تلاش کنیم.

جاودانه شدن اقدام نیکوکارانه خیرین بزرگ در اذهان عمومی

سرپرست بیمارستان نمازی نیز در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: مرکز آموزشی درمانی نمازی به عنوان بزرگترین مرکز ارایه خدمات درمانی و آموزشی در جنوب کشور از سال ۱۳۳۴ تا کنون در حال ارایه خدمت به مراجعان است.

دکتر «محمدصادق مسعودی» با اعلام اینکه این بیمارستان سالانه نزدیک به ۸۰ هزار مراجعه کننده خدمات بستری ارایه می دهد، افزود: روزانه نزدیک به سی هزار نفر به این بیمارستان مراجعه می کنند.

او ادامه داد: این مجموعه به دلیل توانمندی در ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی، در جنوب کشور مورد توجه بوده و به رسالت خود که ارایه باکیفیت ترین خدمات درمانی با کمترین هزینه بوده، پایبند است.

دکتر مسعودی اعلام کرد: با نیت خیری که این نیکوکار عرصه سلامت دارد، اورژانس بیمارستان با فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع ساخته و بازسازی اتاق عمل های این مرکز درمانی انجام می شود.

سرپرست این مرکز آموزشی و درمانی اضافه کرد: خیرین بزرگی همچون مرحوم «محمد نمازی» و «قاسم ازکات» که با نیت خیر به بیماران کمک می کنند، همواره در یاد و خاطره اساتید، پزشکان، کارکنان و مردم جاودانه می ماند و ما قدردان همیشه این نیکوکاران هستیم.

این مراسم ظهر امروز، بیست و پنجم تیر در بیمارستان نمازی با حضور رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران و مسوولان ارشد حوزه سلامت برگزار شد

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4842

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.