• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

برنامه‌های هفته دفاع مقدس شمالغرب شیراز تشریح شد

  • کد خبر : 48415
  • 31 شهریور 1401 - 15:12
برنامه‌های هفته دفاع مقدس شمالغرب شیراز تشریح شد
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز، ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محدوده شمالغرب کلانشهر شیراز را تشریح کرد.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری پنجشنبه ۳۱ شهریور به خبرنگاران گفت: هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای بازگویی رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایثارگری‌های جنگ هشت ساله دفاع مقدس برای جوانان و نوجوانان است. هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن که منشأ غرور ملی مستدام مردم سلحشور ایران شد.

او ادامه داد: جنگ هشت ساله باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

احمدی جابری با بیان اینکه غباررویی وعطر افشانی مزار شهدای گمنام در محل دانشگاه پیام نور، قصر قمشه، شهرک گلستان و گویم امروز و در اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: در این هفته ۱۰۰ برنامه توسط رده های مختلف بسیج این ناحیه از سپاه در شمالغرب شیراز اجرایی می‌شود.

او با بیان اینکه  بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس اقدام به توزیع بیش از ۱۳۰۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز خواهد کرد، افزود: مرمت و بازسازی منزل محرومین، اهدای لوازم التحریر و البسه به دانش آموزان، توزیع بن کالا و … نیز توسط گروه های جهادی بسیج در این ایام انجام می‌شود.

این مقام نظامی سپاه شیراز، گفت: مراسم عصر شعر در سالن هنر شهر آفتاب، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، نشست بصیرتی، یادوآره شهدای آبروی محله، اعزام تیم پزشکی عمومی و متخصص به نقاط کمتربرخوردار، برگزاری مسابقات ورزشی حوزه امام رضا(ع)، یادواره شهدای حسین آباد و جوادیه، به صدا در آوردن زنگ مقاومت و … اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز همچنین گفت: برگزاری پیاده روی کوهستانی، انجام پیاده روی خانوادگی در محدوده انجیره، مراسم شبی با شهدا، یادواره خط شکن کربلای شهرک دوکوهک، راه اندازی اتوبوس دفاع مقدس در گویم نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=48415

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.