• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

نمایش محشر تبیین الگوی رفتار اسلامی در جامعه است

  • کد خبر : 48209
  • 30 شهریور 1401 - 9:25
نمایش محشر تبیین الگوی رفتار اسلامی در جامعه است
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نمایش محشر در تحقق جهاد تبیین موثر است و تبیین الگو‌های رفتاری مناسبی برای مردم و مسئولان است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مهدی نصیری قره‌قانی با حضور در محل اجرای نمایش میدانی محشر در شیراز گفت: با توجه به نمایش میدانی فصل شیدایی در سال گذشته در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز تخمین حدود ۱۲۰ هزار نفر از شهروندان برای تماشای نمایش محشر را داشتیم و خوشبختانه طرح آن تهیه شد و تمام دستگاه‌ها پای کار آمدند.

وی افزود: ردیف بودجه برای این نمایش امسال به اجرا رسید و امیدواریم که اجرای چنین نمایش‌هایی در شیراز ادامه یابد و جذابیت نمایش‌های میدانی برای مخاطبان بسیار زیاد است و در چند شب اول تمام صندلی‌ها رزرو شده و شاهد استقبال بیشتر مردم در شب‌های آتی از نمایش محشر خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: محتوای این نمایش در زندگی مادی بسیار لازم توجه است تا مردم و مسئولان به اعمال و رفتار خود در زندگی توجه بیشتری کنند و این نمایش در فرهنگ سازی اسلامی و رفتار ما بی شک نقش بسزایی دارد.

او بیان کرد: چنین نمایش‌هایی در جهاد تبیین موثر است و یکی از روش‌های تبیین، نمایش زنده است و می‌تواند اثرگذاری ویژه داشته باشد و محشر تبیین الگوی رفتار و اعمال و مسئولیت‌های افراد جامعه است.

نصیری گفت: نمایش‌های میدانی با محوریت مذهبی اثر مطلوبی بر مخاطبان نوجوان و جوان می‌گذارد و تاثیر آن‌ها از دروس و کتاب‌ها نیز بیشتر است، زیرا به صورت عینی این مفاهیم را مشاهده می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=48209

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.