• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
رئیس کل دادگستری استان فارس؛

پرونده نوجوان زرین‌دشتی با قاطعیت و سرعت رسیدگی می‌شود

  • کد خبر : 48080
  • 28 شهریور 1401 - 18:00
پرونده نوجوان زرین‌دشتی با قاطعیت و سرعت رسیدگی می‌شود
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به تداوم روند تکمیل تحقیقات پرونده نوجوان زرین‌دشتی، تاکید کرد که رسیدگی به این پرونده با سرعت، دقت و قاطعیت دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی دوشنبه ۲۸ شهریور طی سفر به شهرستان زرین‌دشت، ضمن بررسی روند تکمیل تحقیقات و اقدامات قضایی پرونده نوجوانی که اخیرا در این شهرستان ربوده شده و به قتل رسیده بود، بر قاطعیت دستگاه قضا در دفاع از حقوق عامه مردم، تاکید کرد.

به نقل از دادگستری فارس، موسوی که در رأس هیئت عالی قضایی استان به شهرستان زرین دشت سفر کرده است و ضمن دیدار با خانواده متوفی و ابزار تأثر از این واقعه تلخ و تسلیت به خانواده و منسوبین آن مرحوم در جریان آخرین اقدامات قضایی قرار گرفت.

وی در جمع اعضای شورای تأمین شهرستان و خانواده مرحوم با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی ذره ای از حقوق قانونی خانواده آن مرحوم کوتاه نخواهد آمد، گفت: مجازات این افراد علاوه بر خواسته مشروع و قانونی خانواده خواسته جدی دستگاه قضایی در راستای حفظ و صیانت از امنیت عمومی جامعه نیز است.

رئیس کل دادگستری استان فارس از رسیدگی به ‌بخش مربوط به اتهامات آدم ربایی متهمین پرونده در دادگاه کیفری یک مستقر در شهرستان داراب خبر داد و اضافه کرد: صدور کیفر خواست متهمین در خصوص سایر اتهامات مطرح شده در دادسرای زرین دشت انجام شده و کلیه بخش های پرونده با نظارت مستقیم مسئولان عالی قضایی استان رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی موظف است مطابق آئین دادرسی کیفری و در چارچوب قانونی رسیدگی به پرونده را مد نظر قرار دهد بیان کرد: کلیه مراحل دادرسی با رعایت قوانین موضوعه و با سرعت، دقت و قاطعیت دنبال خواهد شد.

در پی اعلام خبر فوت مشکوک نوجوان زرین دشتی، رئیس کل دادگستری استان فارس دستور رسیدگی ویژه و خارج از نوبت به این پرونده را صادر کرد و با دستور موسوی و انجام اقدامات قضایی ۳ نفر در ارتباط با این پرونده بازداشت و تفهیم شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=48080

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.