• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی خبر داد؛

باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس جنوبی مجوز فعالیت گرفت

  • کد خبر : 47593
  • 23 شهریور 1401 - 13:14
باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس جنوبی مجوز فعالیت گرفت
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از دریافت مجوز رسمی فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی این شرکت در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

سید ابوالحسن محمدی، با بیان اینکه این باشگاه با مرکزیت شیراز فعال خواهد شد، گفت: این باشگاه برای شروع در رشته‌های کشتی، تکواندو، هندبال، بسکتبال و فوتبال از سال جاری در لیگ‌های برتر کشوری و استانی فعالیت می‌کند.

به نقل از روابط عمومی زاگرس جنوبی، محمدی ادامه داد: تیم های این باشگاه در رشته‌های کشتی فرنگی و تکواندو آقایان و هندبال بانوان در رده سنی بزرگسالان در سطح لیگ برتر کشور و رشته‌های فوتبال آقایان و بسکتبال بانوان در رده‌های سنی بزرگسالان در سطح لیگ‌های استان فارس در مسابقات ورزشی حضور می‌یابند.

وی افزود: در حال حاضر با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان فارس اعضای تیم‌ها از میان ورزشکاران نخبه بومی حوزه فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و فرزندان مستعد کارکنان این شرکت انتخاب شده و به زودی تمرینات آنها آغاز می شود.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه این باشگاه در ابتدای راه قرار دارد، با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان فارس، تیم‌ها جهت آمادگی از اماکن و امکانات ورزشی این سازمان استفاده می‌کنند اما در دراز مدت این باشگاه صاحب اماکن ورزشی اختصاصی می شود.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی این باشگاه نتیجه تلاش جمعی مسئولان استانی و حمایت و نگاه مثبت مسئولان ورزش وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بوده است، افزود: با راه اندازی این باشگاه فضای مناسب جهت پرورش استعدادهای بومی مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و توسعه ورزش های همگانی فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به اینکه استان فارس یکی از مهمترین قطب‌های تولید گاز در سطح کشور است، گفت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به ویژه در حوزه های فرهنگی و ورزشی یکی از مهمترین مطالبات مردم این استان طی سالیان گذشته بوده است و با راه اندازی این باشگاه رضایتمندی خوبی به وجود می‌آید.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از شرکت‌های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شیراز در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان پنج منطقه عملیاتی پارسیان، آغار و دالان، نار و کنگان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت آباد را راهبری می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=47593

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.