• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
3
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس،

آغاز ساخت بیش از ۶ هزار خانه در قالب نهضت ملی مسکن در فارس

  • کد خبر : 46652
  • 13 شهریور 1401 - 10:06
آغاز ساخت بیش از ۶ هزار خانه در قالب نهضت ملی مسکن در فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: هفته دولت، عملیات اجرایی برای احداث ۶۵۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در این استان آغاز شد.

محمودرضا طالبان شنبه ١٢ شهریور به خبرنگاران گفت: واحدهای مسکونی که ساخت آنها در فارس آغاز شده عمدتا به شکل ویلایی احداث خواهد شد به طوریکه هر قطعه زمین به ۲ یا ۴ نفر اختصاص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: زمین مورد نیاز برای احداث این تعداد واحد مسکونی حدود ۲۵۰ هکتار بوده که پروانه ساختمانی بر آنها اخذ و زمین‌ها تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس شده است.

طالبان گفت: از کل ۶۵۰۰ واحد مسکونی که عملیات اجرایی ساخت آنها در فارس آغاز شد، ۹۲۰ واحد در شهر ارسنجان، ۵۹۸ واحد در شهر اقلید، ۱۳۴ واحد در شهر دژکرد، ۱۱۲ واحد در شهر سعادت‌شهر، ۶۵۴ واحد در شهر جهرم، ۱۶۰ واحد در خرامه، ۳۷۰ واحد در قادرآباد و ۷۲۰ واحد در داراب احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین گفت: از کل واحدهای مسکونی اجرایی شده؛ در شهر زرقان ۲۲۴ واحد، در شهر حاجی آباد ۶۴۴ واحد، در شهر فیروزآباد ۷۲۵ واحد، در شهر کازرون ۲۳۲ واحد، در قائمیه ۱۳۲ واحد، در مرودشت ۴۰ واحد، در نورآباد ۷۲۵ واحد و در نی ریز ۱۱۰ واحد، قرار دارد.

طالبان گفت: تاکنون در استان فارس بیش از ۳۳۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آماده شده که مجوزهای لازم برای اجرایی شدن طرح در حدود ۲۰۰۰ هکتار از این اراضی اخذ شده است و روند اخذ مجوزهای لازم برای ۱۳۰۰ هکتار دیگر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46652

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.