• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
2
مصطفی مشفقیان؛

توانمندسازی بانوان از اولویت های سازمان فرهنگی شهرداری شیراز

  • کد خبر : 45734
  • 01 شهریور 1401 - 15:41
توانمندسازی بانوان از اولویت های سازمان فرهنگی شهرداری شیراز
معاون شهردار شیراز از اولویت بودن توانمندسازی بانوان توسط سازمان فرهنگی شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مصطفی مشفقیان اظهار کرد: رویداد «هنربانو» رویکرد جدیدی از سوی شهرداری شیراز بوده تا بتوانیم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نسبت به توانمند سازی بانوان و ایجاد اشتغال پایدار برای  آنها قدمی برداریم.

وی با بیان اینکه می خواهیم از حداکثر توان این سازمان برای ارائه خدمات و توانمندسازی  زنان استفاده کنیم و در عین حال کیفیت خدمات را نیز افزایش دهیم در ادامه خاطرنشان کرد: به همین منظور «هنربانو» را به عنوان اولین دستور کار خود قرار دادیم و تمام تمرکز و توجه خود را بر آن معطوف کردیم تا با بهترین امکانات، خدمات و آموزش در اختیار زنان شهر قرار گیرد.
معاون شهردار شیراز نوید داد: در آینده نزدیک افرادی که در قالب نمایشگاه های هنربانو ساماندهی می شوند، به یک اشتغال پایدار و درآمد متبوع دست پیدا خواهند کرد.

وی در خصوص این نمایشگاه‌ها عنوان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز غرفه‌های فروش محصولات دست سازی را در باغ جنت و پیاده راه سلامت برپا و در اختیار بانوان شیرازی قرار داده تا بتوانند محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند.

به گفته مشفقیان ارائه دست آفرین‌های بانوان هنرمند، عرضه صنایع دستی و بومی از جمله محصولات نقطه کوبی روی سفال، مکرومه، بافت، چهل تکه دوزی، تذهیب، معرق، مینا کاری و… از اهم محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بوده که در روزهای پنج شنبه و جمعه پذیرای بازدید عموم شهروندان است.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: در همین راستا کارگاه‌های آموزشی و همایش های مختلفی در جهت توانمندسازی و دانش‌افزایی ویژه بانوان به صورت مستمر در حال برگزاری است که تاکنون بیش از ده ساعت از این دوره‌های آموزشی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ نفر از بانوان اعلام آمادگی کرده و ساماندهی شده‌اند، در ادامه خاطر نشان کرد: به صورت گردشی و در دو فاز غرفه‌ها در اختیار ۱۰۰ نفر قرار می‌گیرد

مشفقیان در پایان اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به محل‌های برگزاری نمایشگاه از عوامل اجرایی مستقر در آنجا اطلاعات لازم در خصوص شرایط و فرایند ثبت نام را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45734

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.