• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
12
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد ؛

خط کشی ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی فارس

  • کد خبر : 4527
  • 06 تیر 1399 - 9:44
خط کشی ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی فارس

​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد ای استان فارس از اجرا و تجدید خط کشی در کلیه محورهای شریانی حوزه استحفاظی استان فارس به طول ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خبر داد. مهندس سیاهپور افزود: اجرای خط […]

​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد ای استان فارس از اجرا و تجدید خط کشی در کلیه محورهای شریانی حوزه استحفاظی استان فارس به طول ۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خبر داد.

مهندس سیاهپور افزود: اجرای خط کشی باعث کاهش تصادفات به خصوص در شب می شود و می تواند مشخصات جاده و دید را به راننده در شب معرفی کند و در محورهای دوطرفه سهم عبور ترافیک را مشخص کند و تعداد تصادفات فوتی و جرحی خصوصاٌ تصادفات رخ به رخ را کاهش دهد.

وی در پایان اظهار داشت : با توجه به گستردگی طول راههای استان، خط کشی در اولویت کاری سازمان راهداری می باشد و تا کنون برای خط کشی ۴۵۰۰۰ کیلومتر راه مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که از مسئولان استانی انتظار داریم نسبت به افزایش اعتبارات استانی در حوزه راهداری همکاری لازم را داشته باشند چرا که این اعتبارات جوابگوی خط کشی کلیه محورهای استان نمی باشد.

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس با ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و… از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می نماید.​

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4527

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.