• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت؛

افتتاح ۴۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان فارس

  • کد خبر : 44798
  • 01 شهریور 1401 - 15:23
افتتاح ۴۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان فارس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از افتتاح ۴۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای به ارزش ۵ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در فارس خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، علیرضا راستیار ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های هفته دولت، گفت: پروژه‌های قابل افتتاح این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره برداری خواهند رسید.

وی یادآور شد: از ۴۷ پروژه مذکور، ۱۴ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است که شامل عملیات‌های، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان می‌باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که شامل تثبیت، تعمیر و تعریض پل‌ها و ابنیه فنی موجود در راه‌های استان است.

وی ادامه داد: در هفته دولت سال جاری هم چنین ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱۲ میلیارد ریال نیز در بخش ایمنی راه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل اجرای روشنایی، اجرای نیوجرسی، احداث بلوار و … می‌باشد.

راستیار تصریح کرد: ۱۴ پروژه نیز در بخش راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱,۰۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به بهره برداری از ۳ مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان‌های شیراز، فسا و سروستان با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، تأکید کرد: میزان اشتغالزایی طرح‌های هفته دولت سال جاری این اداره کل، بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر است و پیش بینی می‌شود نقش بسزایی در برقراری تردد ایمن و روان و توسعه کیفی و کمی حمل و نقل استان داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تصریح کرد: بخش زیادی از عملیات‌های حوزه راهداری مستمر می‌باشد؛ همانند بخشنده سازی و تسطیح حریم راه، لکه گیری، نصب تابلو و علائم جاده‌ای، احداث روشنایی نقطه‌ای، خط کشی محورهای استان و… که به صورت امانی و با نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات این اداره کل اجرا می‌گردد و پروژه‌های معرفی شده برای افتتاح در هفته دولت صرفاً توسط پیمانکاران و با کارفرمایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اجرایی گردیده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44798

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.