• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس؛

افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی بر مبنای مصوبه شورای عالی کار

  • کد خبر : 44244
  • 27 مرداد 1401 - 23:06
افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی بر مبنای مصوبه شورای عالی کار
مدیرکل تامین اجتماعی فارس از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح(متوسط بگیران) تامین اجتماعی بر اساس مصوبه شورای عالی کار در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، ابراهیم کشاورز مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس با اعلام این خبر افزود: مطابق پیگیری ویژه ریاست‌محترم جمهور و سرپرست محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احکام جدید مستمری بازنشستگان سایر سطوح، مطابق ماده ۹۶ قانون تأمین‌ اجتماعی و مصوبه شورای عالی کار، در شهریور ماه صادر شده و حقوق شهریور این عزیزان بر مبنای احکام جدید پرداخت خواهد شد.

وی افزود: ریاست‌محترم جمهوری و سرپرست محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه حل مشکلی که در زمینه افزایش مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین‌اجتماعی پیش آمده بود، تأکیدات و حمایت ویژه‌ای داشتند و خوشبختانه با حمایت مسئولان و تلاش‌های صورت‌گرفته، خواسته بازنشستگان در مورد اعمال مصوبه شورای عالی کار در زمینه افزایش مستمری‌ها، محقق شد.

ابراهیم کشاورز همچنین با تشریح مراحل تصویب این افزایش حقوق جهت بازنشستگان توضیح داد: قبلا مصوبه‌ای که برای سایر سطوح بازنشستگان عزیز تأمین اجتماعی در هیأت محترم دولت طرح شد، مصوبه‌ای بود که در سایر سطوح، مصوبه قبلی شورای عالی کار را نپذیرفته بودند و تا سقف ۱۰ میلیون تومان ۱۰ درصد بعلاوه ۶۵۰ هزار تومان بود و بالاتر از ۱۰ میلیون تومان افزایش ۱۰ درصد را مصوب کرده بودند که این مصوبه در خرداد ماه به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ و اجرا شد.

وی ادامه داد: امروز براساس اعلام سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و با توجه به اختیاراتی که دولت به وزرای عضو هیأت امنای تأمین اجتماعی داده بود و همچنین با دستور اکید و ویژه رئیس جمهور درباره بررسی و تصمیم جدید برای سایر سطوح؛ دکتر زاهدی وفا اعلام کرد که مصوبه شورای عالی کار براساس ماه ۹۶ قانون تأمین اجتماعی پذیرفته شده و ان‌شاء الله این مصوبه براساس ماده ۹۶ و مصوبه شورای عالی کار برای سایر سطوح اعمال خواهد گردید.

وی در آخر گفت: صدور احکام جدید در شهریورماه انجام شده و پرداخت حقوق شهریور براساس احکام جدید صورت می‌گیرد و در خصوص نحوه پرداخت ما به التفاوت های حاصل از صدور احکام به محض تصمیم گیری اطلاع رسانی خواهد گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44244

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.