• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس:

بهترین تبیین گران در جهاد تبیین خبرنگارانی هستند که حقایق را درست ببینید و درست منعکس کنند

  • کد خبر : 43509
  • 23 مرداد 1401 - 15:14
بهترین تبیین گران در جهاد تبیین خبرنگارانی هستند که حقایق را درست ببینید و درست منعکس کنند
سردار کوشکی جهرمی با اشاره به بهترین تبیین گران در جهاد تبیین خبرنگارانی هستند که حقایق را درست ببینید و درست منعکس کنند، گفت: راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی جز ترویج فرهنگ دفاع مقدس نداریم.

به گزارش سحاب پرس، سردار «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: حضرت زینب (س) بزرگترین خبرنگار در جهان اسلام است و اگر ایشان از صحنه عاشورا کنار بگذارید چیزی از این واقعه دست شما نمی ماند تحریف گران واقعه عاشورا کم نبودند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) راوی صادق و صالح عاشورا هستند، اظهار کرد: حضرت زینب (س) تاریخ را نگاشتند و گروهی حقیقت را ضبط کردند و به ما رساندند و گروهی هم ظلم را بزک کردند تا به مطاع دنیا برسند.

وی با اشاره به اینکه کار زیبایی در حوزه رسانه برای تشییع شهید اسکندری شکل گرفت و همه رسانه ها پای کار آمدند در تمام این مراسم و استقبال ها مردم نشان دادند عاشق فرهنگ ایثار و شهادت هستند و این رای عملی مردم به ایثار و شهادت بود، اضافه کرد: استقبال مردم از سردار بی سر زبانزد بود و عمدتا جوانان حضور یافتند.

سردار کوشکی جهرمی با یادآوری این مطلب که خبرنگاران یاور کسانی هستند که تریبون ندارند، افزود: خبرنگاران در جشن و عزا، درد و آلام، عشق و شور با مردم است.

وی با اشاره به اینکه بهترین تبیین گران در جهاد تبیین خبرنگارانی هستند که حقایق را درست ببینید و درست منعکس کنند، گفت: راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی جز ترویج فرهنگ دفاع مقدس نداریم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43509

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.