• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4
مدیرکل ثبت فارس در همایش فصلی رؤسای ادارات تابعه:

لزوم اجرایی گردیدن بهینه بخشنامه های ابلاغی سازمان

  • کد خبر : 4321
  • 23 خرداد 1399 - 12:28
لزوم اجرایی گردیدن  بهینه بخشنامه های ابلاغی سازمان

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس در همایش فصلی رؤسای ادارات تابعه ثبتی استان با اشاره به لزوم توجه جدی به سیاست های سازمان ثبت و تأکیدات ریاست محترم این سازمان در برخورد با مفاسد عنوان داشت: به عنوان خادمین مردم موظفیم زمینه شفاف سازی فرایندها و صحت بخشی در ارائه خدمات را فراهم نماییم […]

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس در همایش فصلی رؤسای ادارات تابعه ثبتی استان با اشاره به لزوم توجه جدی به سیاست های سازمان ثبت و تأکیدات ریاست محترم این سازمان در برخورد با مفاسد عنوان داشت: به عنوان خادمین مردم موظفیم زمینه شفاف سازی فرایندها و صحت بخشی در ارائه خدمات را فراهم نماییم و در نیل به این اهداف تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس جلسه شورای اداری ثبت این استان با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان اداره کل و رؤسای شهرستانهای تابعه جنوب فارس در سالن شهید زرگری این اداره کل برگزار گردید. در ابتدای مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید معاونین امور اسناد، املاک، برنامه ریزی و مسؤلان ادارات کاداستر و نقشه برداری، فناوری اطلاعات، کارگزینی، امور مالی و حفاظت و اطلاعات اداره کل ثبت استان موارد مربوط به حوزه های خود را بیان نمودند.
در ادامه این نشست سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، تبریک پیشاپیش این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام شهید دکتر بهشتی و یاران گرانقدر ایشان بر ضرورت تبیین دستاوردهای سازمانی در این ایام تأکید نمود و عنوان داشت: تشریح تحولات ایجاد گردیده با هدف آگاه سازی هر چه بیشتر مردم و اطمینان بخشی به جامعه در مقوله تثبیت مالکیت ها و حفظ حقوق ثبتی آنان را از اولویت های خود دانسته و در این مسیر پیش خواهیم رفت.
وی با قدردانی از عملکرد واحدهای ثبتی تابعه و روند مطلوب خدمات رسانی این امر را حاکی از تعهد و تلاش بی وقفه پرسنل خدوم این ادارات دانست و ابراز امیدواری نمود این روند حفظ گردد و شاهد شکوفایی بیش از پیش در این مجموعه باشیم.
سید مهدی هاشمی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) اظهار داشت: نقش تأثیرگذار وغیر قابل انکار ثبت اسناد و املاک در نیل به اهداف “جهش تولید” لزوم بازشناسی این جایگاه در جامعه را متجلی می نماید و با توجه به این که گستره فرایندهای خدمات رسانی ادارات ثبت حفظ حقوق ثبتی اشخاص و تثبیت مالکیت ها را به دنبال دارد، این مهم بر ضرورت انسجام درون سازمانی و تداوم تعامل برون سازمانی با دیگر ادارات مرتبط با هدف خدمات رسانی مطلوب به مراجعین صحه گذار است.
همچنین مدیرکل ثبت فارس با اشاره به لزوم توجه جدی به سیاست های سازمان ثبت و تأکیدات ریاست محترم این سازمان در برخورد با مفاسد عنوان داشت: به عنوان خادمین مردم موظفیم زمینه شفاف سازی فرایندها و صحت بخشی در ارائه خدمات را فراهم نماییم و در نیل به این اهداف تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
وی ضمن بیان اقدامات صورت پذیرفته در ماه های سپری شده از سال جاری از قبیل برون سپاری تهیه نقشه عرصه املاک، اخذ استعلام الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی از ادارات امور مالیاتی و شهرداری ها و برون سپاری تعویض اسناد دفترچه ای به کاداستری از طریق دفاتر اسناد رسمی و دفاتر پستی این اقدامات را همسو با مباحث تکریم و صیانت از حقوق مراجعین برشمرد و تصریح نمود: بخشنامه های ابلاغی سازمان ثبت در زمینه سرعت بخشی به امور ثبتی جامعه را با جدیت دنبال می نماییم.
هاشمی بر ضرورت اشراف کامل رؤسای ادارات به برنامه های عملیاتی یکساله واحد تحت امر و نیز لزوم نظارت مستمر و توجه بیش از پیش به نیروی انسانی و فراهم نمودن زمینه رشد کارکنان مستعد تأکید نمود.
وی ایجاد همدلی میان کارکنان بخشها را عاملی مهم در عملکرد مثبت ادارات ثبت برشمرد و بیان داشت: خدمت رسانی بهینه و پیش رفتن در جهت اجرای مطلوب اهداف مد نظر سازمان ثبت با همدلی و اتفاق نظر پرسنل و رؤسا میسور می باشد و باید همگی در ایجاد جو صمیمی و دوستانه در ادارات گام برداریم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4321

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.